ורוניקה בטלר (27) וג'יליאן קלי (39) נעלמו לפני כשבועיים, כשנסעו לאסוף את ילדיה של בטלר ולקחת אותם למסיבת יום הולדת בקנזס. בהמשך התברר שהן נרצחו, על רקע סכסוך בין בטלר לחמותה. ברצח הכפול מעורב ארגון קטן ואנטי-ממסדי מאוקלהומה בשם "המוזרים של אלוהים".
בטלר וקלי, שמתגוררות בקנזס, קבעו לאסוף את ילדיה של בטלר (בני 6 ו-8) מסבתם. הסיכום היה שהם ייפגשו במחלף של כביש מהיר באוקלהומה, בקרבת הגבול בין שתי המדינות.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב אוקלהומה ארבעה חברי ארגון דתי חשודים ברצח שתי אמהות
ארה"ב אוקלהומה ארבעה חברי ארגון דתי חשודים ברצח שתי אמהות
ארבעת העצורים (עם כיוון השעון): טד קולום, קורה טוומבלי, טד טוומבלי וטיפני אדמס
בטלר ובעלה, אבי הילדים, ניהלו קרב גירושים מכוער. מכיוון שהבעל נמצא במכון גמילה מי שקיבלה את המשמורת על הילדים היא אמו, הסבתא טיפני אדמס (54). במסגרת ההסדר שהיה בין הצדדים בטלר רשאית לפגוש את הילדים רק בסופי שבוע, ובליווי של קלי.
בטלר וקלי נעלמו ב-30 במרץ. אחרי שהוגדרו נעדרות מצאה משפחתה של בטלר את הרכב קילומטרים ספורים ממקום המפגש עם אדמס, שאליו הילדים לא הגיעו. הרכב נמצא נטוש בשולי הכביש המהיר, כשבקרבתו נראו כתמי דם. מחוץ לרכב נמצאו גם פטיש, והמשקפיים של בטלר. בסוף השבוע האחרון דיווחו הרשויות על מעצרם של ארבעה נאשמים בעבירות רצח וחטיפה. למחרת פורסם שהגופות של בטלר וקלי נמצאו.
ארבעת העצורים, בהם הסבתא אדמס, הם חברי ארגון "המוזרים של אלוהים". בחקירתה אמרה אדמס כי היא השאירה את שני הנכדים שלה אצל זוג חברים - גם הם חלק מהארגון. שלושת העצורים האחרים הם טד קולום (43), בן זוגה של אדמס, ובני הזוג קול וקורה טוומבלי (בני 50 ו-44). במסגרת החברות בארגון העצורים היו נפגשים באופן שוטף, בין השאר בבית הזוג טוומבלי.
העצורים תכננו לרצוח את בטלר לפחות פעם אחת בעבר. הרצח של בטלר וקלי תוכנן מראש, ואדמס רכשה שלושה טלפונים ניידים וחמישה אקדחי טייזר. הטלפונים אותרו בזירה שבה נמצאה המכונית הנטושה. "הפרשה הזו לא הסתיימה בצורה שקיוונו", אמרה אנג'לה ספרלוק, ראש אגף החקירות במדינת אוקלהומה. "זו בהחלט טרגדיה לכל המעורבים".