הסיוט של משפחת אליהו מלוס אנג'לס: בשעות הצהריים שלשום (שישי) זאב ערבות תקף פעוטה בת שנתיים בשכונת וודלנד הילס בקליפורניה. צפו בתיעוד הדרמטי בתחילת הכתבה.
בתיעוד ממצלמות האבטחה בבית המשפחה ניתן לראות שאביה של הפעוטה, אריאל אליהו, החנה את הרכב בכניסה לבית והוציא את הבת הקטנה, אותה החזיר מגן הילדים. שניות אחר כך, בעת שניגש להוציא את הצעצועים שלה מהרכב, זאב ערבות התגנב מאחור, רץ במהירות לעבר הפעוטה והפיל אותה על המדרכה.
1 צפייה בגלריה
זאב ערבות נשך את הפעוטה, ואז גרר אותה על המדרכה
זאב ערבות נשך את הפעוטה, ואז גרר אותה על המדרכה
זאב ערבות נשך את הפעוטה, אביה חילץ אותה: "בן זונה"
בעל החיים נשך את הפעוטה כמה פעמים וגרר אותה על המדרכה בזמן שהיא צועקת ובוכה. אביה שמע את הזעקות ורץ לחלץ אותה, תוך כדי שהוא צועק ומקלל בעברית.
"בהתחלה אריאל חשב שהיא נפלה, רק אחרי שהוא רץ אליה הוא ראה שם זאב ערבות", שחזרה אמה של הילדה, שירה אליהו. האב אריאל הרים את בתו והבריח את זאב הערבות. הפעוטה סבלה משריטות ברגלה ונלקחה לבית החולים שם קיבלה זריקה נגד כלבת.
בעת הדיווח של תחנת הטלוויזיה המקומית KTLA5 מבית המשפחה, שוב הופיע זאב ערבות במקום - והאב אריאל הבריח אותו. במשפחת אליהו אמרו כי נמאס להם מההגעה הבלתי פוסקת של זאבי ערבות אל קרבת ביתם.
מפקד מחלקת המידע לחיות בר בקליפורניה, פטריק פוי, אמר כי נערכת חקירה משותפת עם בקרת בעלי חיים בלוס אנג'לס כדי לחפש את זאב הערבות. הוא הוסיף כי הם בודקים את סימני הנשיכה בבגדי הפעוטה בחיפוש אחר שאריות DNA. "זאבי ערבות הם בעיה גדולה פה, כבר היו דיווחים קודמים שהם פגעו בחיות מחמד", אמר פוי.
פוי הוסיף כי במהלך השנה זאבי ערבות תקפו שבעה בני אדם וחיות מחמד רבות נוספות בלוס אנג'לס. לדבריו, מומלץ לתושבים לבנות גדרות בגובה של לפחות 2.5 מטר, וחשוב שהם לא יאכילו את זאבי הערבות או חיות אחרות.