החוקרים במדינת אייווה בארה"ב לא מצליחים לקבוע מה המניע לרציחתם של שלושה מבני משפחת שמידט, שיצאו לקמפינג בסוף השבוע ונורו למוות באוהל שבו שהו. הצעיר שירה בהם שם קץ לחייו.
בשישי בבוקר אותרו גופותיהם של טיילר ושרה שמידט בני ה-42 ושל בתם לולה, בת שש. הם נמצאו ירויים באוהל באתר קמפינג בפארק "מערות מאקוקוטה", כ-290 ק"מ ממזרח לעיר דה מוין. ארלו, בנם בן התשע של הזוג שמידט, שרד ולא נפגע. הוא אמנם יצא לטיול, אך לא ברור אם הוא היה באוהל בזמן הירי. החוקרים שוחחו איתו, אך לא מסרו פרטים על השיחה. קרובי משפחתו הקימו באתר GoFundMe קמפיין לגיוס כספים למען הילד היתום. עד כה נתרמו למענו יותר מ-200,000 דולר.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב אייווה שלושה בני משפחה אחת נרצחו באתר קמפינג
ארה"ב אייווה שלושה בני משפחה אחת נרצחו באתר קמפינג
משפחת שמידט. ארלו בן התשע הוא היחיד ששרד את הירי באוהל
(צילום: AP)
הרוצח, אנטוני שרווין בן ה-23, שהה עם הוריו באתר הקמפינג באייווה. אחרי מציאת גופותיהם של שלושת הנרצחים ממשפחת שמידט נמצאה בקרבת אתר הקמפינג בפארק גופתו של שרווין, שהתאבד בירייה. אדם מורהאוס, אחיה של שרה שמידט, אמר שלמשפחה לא היה קשר עם הרוצח, ושהוא מאמין שהרוצח בחר את קורבנותיו באקראי – הערכה שלה שותפים גם החוקרים באייווה.
מיץ' מורטבט, מהאגף לחקירות פליליות באייווה, אמר שעד כה לא התגלה דבר שיכול להוות מניע לרצח של משפחת שמידט. החוקרים לא קבעו שהייתה אינטראקציה כלשהי בין שרווין למשפחה.
2 צפייה בגלריה
ארה"ב אייווה שלושה בני משפחה אחת נרצחו באתר קמפינג
ארה"ב אייווה שלושה בני משפחה אחת נרצחו באתר קמפינג
הרוצח שהה עם משפחתו באתר הקמפינג באייווה
(צילום: AP)
הוריו של שרווין אמרו שייתכן שהוא שמע יריות ולקח את הנשק מהרכב של המשפחה שמשמש להגנה עצמית. מורטבט סתר את הגרסה הזאת. "מבלי להיכנס לפרטים הקטנים, עם כל מה שלמדנו, אנחנו משוכנעים שכל מה שדיווחנו עליו זה מה שקרה ושהוא אחראי", אמר על היורה.
שרווין התגורר בלה ויסטה במדינת נברסקה. לא היה לו עבר פלילי, אך ביולי 2017 הוא התייצב בתחנת משטרה. הוא דיווח לשוטרים שמישהו ניסה להשתמש בביטוח שלו כדי לעבור טיפול שיניים באוקלהומה. בהמשך שרווין התקשר למשטרה ועדכן שחברת הביטוח שלו שלחה לו בטעות חשבון של אדם אחר. ססיליה שרווין, אמו של היורה, אמרה ל-AP: "אנחנו הגענו הביתה ומנסים לעכל את האובדן של הבן שלנו. להגיע הביתה בלעדיו זה בלתי נתפס. לא חשבתי שיישארו לנו דמעות, אבל אנחנו עדיין מוצאים את עצמנו נשברים ודואגים מאוד לילד הקטן שאיבד את המשפחה שלו".