חרדים קיצונים שמפגינים נגד הגיוס, חסמו אחר הצהריים (יום ה') את כביש 4, סמוך לכניסה לבני ברק. המשטרה כרזה למפגינים להתפנות, לפני שהחלה להשתמש בכוח ובאמצעים לפיזור הפגנות. ארבעה נעצרו. בהמשך נפתח הכביש לתנועה.

2 צפייה בגלריה
הפגנת חרדים בכביש 4 סמוך לבני ברק
הפגנת חרדים בכביש 4 סמוך לבני ברק
ההפגנה בכביש 4
(צילום: משטרת ישראל)
2 צפייה בגלריה
הפגנת חרדים בכביש 4 סמוך לבני ברק
הפגנת חרדים בכביש 4 סמוך לבני ברק
(צילום: משטרת ישראל)
לפי המשטרה, המפגינים שחסמו את הכביש התעמתו בנוסף עם השוטרים, ישבו על הכביש, ותקפו את השוטרים בליווי קריאות "נאצים". בנוסף, המפגינים קשרו את עצמם יחד באמצעות שרשראות ברזל. קצין משטרה הכריז על הפגנה בלתי חוקית טרם הפעלה ושימוש באמצעים. חרף האזהרות, כך נמסר, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים והמשיכו בהפרות הסדר, חסימת הכביש, תקיפת שוטרים והשלכת גללי צואה ופסולת.
מנתיבי ישראל נמסר כי כביש 4 לצפון נחסם לתנועה ממחלף אלוף שדה עד מחלף גבעת שמואל, כשעומס קיים ממחלף גן רווה. מהמשטרה נמסר: "בשעה זו מתקיימת הפגנה בלתי חוקית בכביש 4, סמוך לכניסה לבני ברק. שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומפנים את התנועה לדרכים חלופיות. מפקד תחנת רמת גן-בני ברק הכריז על הפגנה בלתי חוקית טרם נקיטת והפעלת אמצעים".
הפגנה דומה התקיימה לפני שלושה שבועות, אז הפלג הירושלמי קיים עצרת תחת הכותרת "אל תגעו בישיבות" מחוץ ללשכת הגיוס ברחוב רש"י בירושלים. בפלג האשימו את המפלגות החרדיות ב"שיתוף פעולה" בדרך לגיוס, וכבר בפתח המחאה תקף המנחה: "נמות ולא נתגייס. נלך לכלא ולא לצבא שסותר את כל הערכים היהודיים ותכליתו להפוך את עם ישראל להיות עם ככל הגויים".
בשולי העצרת החלו חלק מהמפגינים להתעמת עם המשטרה, שניסתה להרחיקם מהכניסה ללשכת הגיוס. חלק מהמפגינים נשכבו על הכביש, והשוטרים גררו אותם בכוח. כבר משעות הצהריים נערכו שוטרים רבים בצירים כדי למנוע הפרות סדר במהלך העצרת ובסיומה.