1 צפייה בגלריה
הקורבן עובד תחנת הדלק
הקורבן עובד תחנת הדלק
הצעיר לפני ואחרי התקיפה
הכה, סחט וגילח את שערות הקורבן - שהתווכח עם זוגתו: המשטרה חושדת שצעיר מרמת גן הותקף ונסחט באלפי שקלים על-ידי תושב ג'ת - על רקע סכסוך עם מנהלת חנות הנוחות בתחנת הדלק שבה הוא עובד ועם אחראית המשמרת, בת-זוגו של התוקף. לפי החשד, התוקף מוואדי ערה אף גילח את שיערו של הקורבן כדי להשפילו. בית משפט השלום בתל אביב שחרר תחילה את החשוד למעצר בית, אך המשטרה ערערה והמחוזי הפך את ההחלטה.
הצעיר מרמת גן, כבן 20, עובד בתחנת דלק שסמוכה לפארק הירקון. הסיפור החל שלשום, כשביקש לעזוב את העבודה במהלך משמרת. בתגובה לכך, לפי החשד, מנהלת המקום איימה עליו שתפגע בו - איום שהתממש.
מאוחר יותר באותו יום אחראית המשמרת של החנות הזמינה את הצעיר להיפגש עמה בפארק יהושוע, והביאה את בן זוגה למקום. לפי החשד, בן הזוג סחט את הצעיר באלפי שקלים כ"פיצוי" על כך שנטש את המשמרת, ובהמשך תקף אותו בכל חלקי גופו וגילח את בלורית שערו.
שוטרי תחנת בני ברק עצרו לחקירה את מנהלת המקום ואחראית המשמרת - תושבות גוש דן בשנות ה-50 וה-30 לחייהן - ובהמשך גם את החשוד בתקיפה, תושב הכפר ג'ת כבן 20. השלושה הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, אך בית המשפט החליט לשחררם בתנאים מגבילים למעצר בית. המשטרה הגישה ערר לבית המשפט המחוזי על השחרור, והיום הוחלט כי החשוד המרכזי יישאר במעצר עד ליום חמישי ובהתאם לצורכי החקירה.
מהמשטרה נמסר כי "החקירה נמשכת, ובסיומה יועברו כלל ממצאיה לעיון והחלטת הפרקליטות להמשך מיצוי הדין עמם".