שר החוץ האיראני, חוסיין אמיר עבדאללהיאן, נפגש הבוקר (יום שישי) עם מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה בביירות. זמן קצר לאחר מכן החל גל תקיפות נוסף של צה"ל בלבנון, שבשיאו הגיעו עד ג'דרא שמצפון לצידון - במרחק של כ-41 ק"מ ממטולה.
לפי הדיווחים בלבנון, התקיפה בג'דרא - שעליה ישראל טרם לקחה אחריות - בוצעה באמצעות כלי טיס בלתי מאויש. דווח כי יעד החיסול היה באסל סאלח, שאחראי על גיוס והפעלת פעילי חמאס - בין היתר באיו"ש. מצבו כעת לא ברור. דיווחים אחרים קובעים כי שלושה אחרים נהרגו בתקיפה, בהם פעילי חמאס או חיזבאללה.
סאלח היה מעורב במשך שנים בהפעלת מגויסי חמאס להכוונה ולהוצאה לפועל של מתווי טרור, גם בימים אלה - תוך כדי הלחימה. הוא היה בכיר שפעל תחת עזאם אל-אקרע, שחוסל יחד עם סאלח אל-עארורי בביירות לפני כחודש.

3 צפייה בגלריה
תקיפה של רכב ואופנוע  בעיירה ג'דרא מצפון לצידון
תקיפה של רכב ואופנוע  בעיירה ג'דרא מצפון לצידון
זירת התקיפה בג'דרא
ובינתיים, כאמור, נמשך ביקורו של שר החוץ האיראני בלבנון. עבדאללהיאן ונסראללה דנו, לפי הדיווחים, על ההתפתחויות המדיניות והביטחוניות באזור, בדגש על המצב ברצועת עזה, דרום לבנון ושאר חזיתות "ציר ההתנגדות". בנוסף, הם שוחחו על המצב בלבנון והאזור. לאחר מכן נפגש עבדאללהיאן גם עם ראש הממשלה המקומי, נג'יב מיקאתי, והדגיש בפניו את "המשך התמיכה של טהרן בביטחונה ויציבותה של לבנון". מיקאתי אמר כי "המצב מורכב ויש להמשיך במאמצים להפסקת האש בעזה. אנחנו רוצים שלום ויציבות באזור". בהמשך נפגש השר האיראני גם עם יו"ר הפרלמנט הלבנוני, נביה ברי המקורב לחיזבאללה.

3 צפייה בגלריה
פגישת נסראללה עם  שר החוץ האיראני, חוסין אמיר עבדאללהיאן בלבנון
פגישת נסראללה עם  שר החוץ האיראני, חוסין אמיר עבדאללהיאן בלבנון
נסראללה בפגישה עם שר החוץ האיראני
בתוך כך, מטוסי קרב של צה"ל תקפו היום גם מבנה צבאי במרחב בינת ג'בל, ועמדת תצפית במרחב מרכבא. בנוסף, אתמול תקף צה"ל מהאוויר מפקדה צבאית ואתר צבאי בשטח לבנון, ששימשו את יחידת ההגנה האווירית של חיזבאללה. אזעקות שווא הופעלו בצפון הארץ במהלך התקיפות.