המשטרה עצרה לפנות בוקר (יום שלישי) שלושה חשודים נוספים, בחשד למעורבותם במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו באזור ירושלים לפני עשרות שנים. אחד העצורים החדשים הוא בן של שר לשעבר.
2 צפייה בגלריה
החשודים שנעצרו בפרשת נער שנעדר 35 שנה וברצח מ-1990
החשודים שנעצרו בפרשת נער שנעדר 35 שנה וברצח מ-1990
המשטרה מסרה שייתכנו מעצרים נוספים. החשודים שנעצרו שלשום
(צילום: יואב דודקביץ')
המעצרים מתרחשים אחרי ששלשום עצרה המשטרה שלושה חשודים נוספים. ששת העצורים השתייכו בעבר לקהילת "שובו בנים" של הרב אליעזר ברלנד. שניים מהחשודים שנעצרו כעת הם תושבי ירושלים, ואחד תושב חיפה - כולם בשנות ה-60 לחייהם. הם חשודים במעורבות ברצח אבי אדרי ב-1990 ובהיעדרות ניסים שטרית מ-1986.
מהמשטרה נמסר כי "לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט. כמו כן ובהתאם להתפתחויות בחקירה, ייתכנו מעצרים נוספים".
2 צפייה בגלריה
המשטרה עצרה 3 חשודים במקרי רצח והיעדרות לפני יותר מ-30 שנה בירושלים
המשטרה עצרה 3 חשודים במקרי רצח והיעדרות לפני יותר מ-30 שנה בירושלים
שטרית ואדרי, על רקע מעצר אחד החשודים
(צילום: דוברות המשטרה)
שלשום עצרה המשטרה שני גברים ואישה בחשד למעורבות בפרשות הרצח וההיעלמות. בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרם של השלושה בשמונה ימים וציין כי "חרף חלוף הזמן, ההתפתחות החקירתית שהתרחשה בעת האחרונה והובילה למעצר מקימה צורך לבצע פעולות חקירה שביצוען צפוי לארוך זמן רב".
אחרי הדיון בהארכת מעצרם של שלושת החשודים שנעצרו שלשום, דווח כי החשודה מביניהם הודתה לכאורה במעורבותה בעקיפין ברצח של אדרי ב-1990. עוד דווח כי היא ציינה בחקירתה כי ביקשו ממנה לפתות אדם ו"להביא אותו למקום מסוים". השופט אמר כי חשוד אחר "קשר עצמו לעיתים" למיוחס לו, ולעיתים הכחיש.
מאיר שטרית, אחיו של הנער הנעדר 35 שנה, אמר אתמול לאולפן ynet כי הוא מקווה שפתרון התעלומה מתקרב. "אני שמח שהמשטרה סוף סוף לקחה פוזיציה והחליטה להיכנס לעומק הסיפור הזה, מצד שני כל החומר היה בידי המשטרה כבר לפני 35 שנה והאנשים האלה חמקו ממעצר כי הם שתקו ולא דיברו", אמר שטרית. "היו לי שיחות עם אחד החשודים כדי שנדע איפה ניסים נקבר, זה לא הלך".