1 צפייה בגלריה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
מעצר עצור אזיקים אזיק חשוד אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
בית המשפט השלום בתאריך האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של תושב בת ים בשנות ה-20 לחייו, שנעצר הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשד לאונס ומעשה סדום. בנוסף, הוא חשוד גם בהחזקת שישה גרם סמים לצריכה עצמית.
השופטת, כריסטינה חילו, החליטה שלא להיענות לבקשה המלאה של המשטרה - שביקשה להאריך את המעצר לתקופה ממושכת יותר - לאור ראשוניות החקירה והשוני בין גרסאות המעורבים. בנוסף, החליטה כי שמו של החשוד עדיין לא יפורסם.
המתלוננת, תושבת בת ים בשנות ה-30 לחייה, התלוננה כי בסמוך לשעה ארבע לפנות בוקר נפגשה עם החשוד - שאיתו אין לה היכרות מוקדמת - בזמן ששניהם היו בטיול עם כלביהם בבת ים. לפי החשד, החשוד והמתלוננת הלכו יחד לדירתה, ובחדר המדרגות של הבניין הוא ביצע בה את זממו - כשבסיום נתן לה שטר של 200 שקלים. במהלך הדיון בבית המשפט בצהריים התברר כי בחקירתו הראשונית קשר החשוד את עצמו למעשה, אך טען כי יחסי המין היו בהסכמה, תוך שהשניים שיכורים ותחת השפעת סמים. המתלוננת, נדגיש, אומרת שנאנסה.
השופטת חילו אמרה בהחלטתה כי מעיון בתיק עולה החשד הסביר לביצוע העבירה וכי בגרסה הראשונית שנתן החשוד למשטרה הוא קושר את עצמו למגע עם המתלוננת אך מכחיש את העבירות המיוחסות לו. "יצוין שהחשוד מוסר בחקירתו כי המתלוננת הייתה תחת השפעת אלכוהול וייתכן ואף סמים", אמרה. "במובן זה יש מקום להמשיך ולחקור את התיק על כל הנובע מאמירה זו ועניין הסכמה".
עו"ד חאלד סואלחי שמייצג את הצעיר מטעם הסנגוריה הציבורית אמר כי "הצעיר מכחיש את החשדות. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו".