1 צפייה בגלריה
חיים אבירם
חיים אבירם
הנאשם חיים אבירם
(מתוך פייסבוק)
הנאשם הוליך את הנערה לבית המלון, הצמיד אותה לקיר - וביצע בה מעשה מגונה. כך מתואר בכתב אישום שהוגש באחרונה נגד חיים אבירם (71) מירושלים בגין ביצוע מעשה מגונה בנערה בת 14. אבירם, שעבד כיועץ של חברת משק וכלכלה במרכז השלטון המקומי, הושעה מתפקידו ובהמשך אף התפטר.
מכתב האישום, שהוגש על-ידי פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, אבירם הבחין בנערה בעת ששהתה בחודש שעבר עם אביה במהלך נופש בבית מלון. הנערה ירדה מהחדר שלה במלון להליכה בטיילת, אז ניגש אליה אבירם והחל לשוחח עמה.
עוד צוין בכתב האישום כי אבירם שאל לגילה של הנערה, והיא השיבה לו שגילה הוא 14. הנאשם שאל את הנערה מה היא רוצה לעשות כשתהיה גדולה, החמיא לגופה ואמר לה שהיא צריכה לדגמן. הוא אף סיפר לנערה שיש לו ידידה בת 16 שגם לה הוא החמיא וכיום היא מדגמנת בחו"ל.
בהמשך, כך נטען, אבירם הציע לנערה להצטרף אליו כדי להראות לה את הנוף. בשלב זה הוא אחז במותניה בחוזקה והוליך אותה לעבר בית המלון. כשהשניים הגיעו לחדרו של הנאשם, הוא כאמור תקף אותה מינית.

הספיקה להגיד לנאשם "לא"

אבירם ביקש לגעת בנערה ושאל אותה היכן היא מעדיפה שייגע בה, אך היא לא אמרה דבר. הוא המשיך לבצע בה את זממו ללא הסכמתה. הנערה עוד הספיקה להגיד לנאשם "לא" ושהיא צריכה ללכת. אבירם ליווה את הנערה ללובי של המלון, ואז היא ברחה ממנו.
הנערה הגישה תלונה נגד אבירם והוא נעצר. במקביל לכתב האישום, הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים. ואולם, בתחילת החודש הורה השופט נסר אבו טהה מבית המשפט המחוזי לשחרר את הנאשם למעצר בית בירושלים. השופט קבע כי חומרת העבירה אינה מצדיקה מעצר עד תום ההליכים.
יועץ התקשורת ליאור חורב מסר בתגובה בשם החברה למשק וכלכלה בשלטון המקומי: "מר אבירם הועסק בחברה למשק וכלכלה במשך למעלה מ-24 שנים. הוא שימש אחד מתוך 15 מקדמי פרויקטים בחברה. נציין רק כי מיד לאחר שנודע לחברה על מעצרו של אבירם, הוא הושעה מיידית מעבודתו, כנדרש מנוהלי החברה. ימים ספורים לאחר מכן הודיע על התפטרותו מהחברה".
סנגורו של אבירם, עו"ד יעקב קמר, מסר בתגובה: "קיימות בידינו ראיות שמעוררות אינדיקציות המבססות את טענת מרשי כי מדובר בעלילה. מדובר בעדות יחידה, שאינה מגובה בשום ראיה שיכולה לגרום להעדפת גרסתה על פני גרסתו של מרשי. בית המשפט ישמע את הראיות ויאמר את דברו. אני מציע שלא ללכת אחר כתב אישום שמציג רק צד אחד של התמונה, מבלי להכיר את כל הראיות וגם לא את גרסתו של הלקוח שלי. יש לנהוג במשנה זהירות".