שני רעולי פנים ניסו בלילה בין רביעי לחמישי לרצוח ביריות גבר ברחוב בכפר קאסם - אך לא הצליחו לפגוע בו. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראה רכב שממנו ירדו שני רעולי הפנים בסמוך ליעד החיסול שעמד ברחוב. אחד מהם ירה באקדח אך לא פגע בו, ואילו השני ניסה לירות באמצעות רובה - אך נתקל במעצור. הגבר נמלט מיד מהזירה, ותוך זמן קצר נמלטו משם גם שני היורים.
תושבים מכפר קאסם אמרו כי "המקרה התרחש בעיר, אבל לא ידוע לנו מי האיש שניסו לחסל אותו ומה הרקע". לדבריהם, "טוב שהאירוע לא הסתיים ברצח". אנשים שמתגוררים בשכונה ציינו כי לא שמעו את הירי: "ככל הנראה השתמשו במשתיק קול, ולכן לא היה שום דיווח".
1 צפייה בגלריה
ניסיון החיסול בכפר קאסם
ניסיון החיסול בכפר קאסם
רעול הפנים עם הרובה נתקל במעצור בנשק. מתוך תיעוד ניסיון החיסול
לדברי תושבים, "מדברים על כך שבימים האחרונים לפחות 17 אנשים קיבלו אזהרות על חייהם". על פי ההערכות ביישוב, הרקע הוא סכסוך בין עבריינים.
אחרים אמרו: "מוזר שהמשטרה לא יודעת על המקרה החמור, זה מראה שיש כאן משהו שככל הנראה לא מעוניינים להפיץ. אנחנו בטוחים שבהמשך התמונה תתבהר עוד יותר. אם המקרה לא הגיע למשטרה, אז מי חוקר את מה שהתרחש?".
במשטרה אמרו בתגובה כי "עוד לא ידוע איפה המקרה התרחש ולא התקבלה תלונה או קריאה על אירוע ירי לא בכפר קאסם, ולא ביישוב אחר השייך למרחב שרון".
פורסם לראשונה: 20:10, 20.01.23