1 צפייה בגלריה
נערות בנות 15 התלוננו במשטרה כי ניסו לחטוף אותן
נערות בנות 15 התלוננו במשטרה כי ניסו לחטוף אותן
שניידרמן מצביעה על המקום שבו התרחש האירוע
(צילום: לילה שניידרמן)
שתי נערות בנות 15 מיישוב קהילתי בגליל התחתון התלוננו במשטרה כי שני צעירים ניסו לתקוף אותן שלשום (שני) במחלף בית רימון. משטרת העמקים פתחה בחקירת המקרה.
לפי לילה שניידרמן, אחראית הביטחון השוטף בקיבוץ בית רימון, המקרה אירע שלשום בסביבות השעה 21:40, כשירדו מאוטובוס במחלף בית רימון שבגליל התחתון. הנערות הלכו לעבר טרמפיאדה סמוכה במרחק של כ-500 מטרים מתחנת האוטובוס, אז לדברי שניידרמן, עצרו לידן הצעירים ש"ניסו לחטוף אותן".
לדברי שניידרמן, "במהלך הצעידה הגיח במהירות רכב שחור, שחתך ימינה וחסם את מסלול הצעידה שלהן. הנוסע שליד הנהג פתח את הדלת וניסה לתפוס את אחת הנערות בידיה. הנערות זיהו את הסכנה, זזו אחורה והצליחו לברוח לצד השני של הכביש. בשלב זה, נהג הרכב הוציא את פלג גופו העליון מחלון הרכב, צעק בערבית דברים שהן לא הבינו ונופף באגרופו לכיוונן. לאחר מכן המשיך בנסיעה מהירה לכיוון צומת המוביל".
סיור משטרתי שעבר במקום הבחין בנערות והשוטרים המתינו איתן עד שהגיע קרוב משפחה של אחת מהן ולקח אותן הביתה. הנערות מסרו תלונה ראשונית לשוטרי הסיור שממשיכים לטפל במקרה. "מדובר באירוע חמור מאוד, הנערות בבית רימון סובלות באופן קבוע מהטרדות מיניות והצקות בכל פעם שהן עוברות במסלול הזה. יש עשרות דיווחים ואנחנו לא פונים למשטרה כי האירועים קטנים. היה כאן נס, הבנות ניצלו מניסיון חטיפה", סיכמה שניידרמן.
מהמשטרה נמסר: "לא היה מגע פיזי בין הנערות לבין החשודים ברכב ולכן לא ניתן להגיד שהיה ניסיון חטיפה".