ניסה להפריד בקטטה בין נערים - והותקף על ידי רעולי פנים באמצעות גז מדמיע, שוקר חשמלי וסכין יפנית. התקיפה האכזרית הזאת אירעה הלילה (שבת) ברמת אביב, והקורבן הוא חייל בן 18. "נערים סאדיסטים עשו בו לינץ', רק בנס הוא חי", אמרה אחותו.
במשטרה אמרו כי לאחר שהחייל ניסה להפריד בין נערים במקום סמוך, הגיע אחד החשודים לגינה ברחוב אליהו חכים שבה היה החייל. לפי החשד, הוא וכמה רעולי פנים תקפו את החייל בכלי תקיפה שונים. במשטרה אמרו כי אחד המעורבים, נער בן 15 מתל אביב, הובא לחקירה.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח באום אל פחם
זירת הרצח באום אל פחם
אחד הנערים המעורבים בתקיפה הובא לחקירה. אילוסטרציה
(צילום: עידו ארז)
"חבורת נערים אכזרית שהגיעה בכובעי גרב, מצוידת בגז מדמיע, שוקר חשמלי וסכין יפנית, עשתה לינץ' באחי החייל שמשרת ביחידת מודיעין מסווגת", סיפרה ל-ynet בקול חנוק מדמעות אחותו של החייל, בת 28. "רק בנס הוא חי אחרי שאחד התוקפים פשוט חתך את ראשו מקצה לקצה ויצאו שפריצים של דם".
האחות סיפרה שהייתה אמורה לחגוג היום יום הולדת 3 לבנה, אבל במקום זאת "כל השבת אנחנו בהלם בשוק ובוכים איך עשו לינץ' באחי הקטן שהעז בסך הכל לעשות מעשה של אזרחות טובה, להפריד בין חבורת נערים שהלכו מכות ליד הבית ברמת אביב ג'".
לדבריה, "הנערים עזבו את המקום ואחי הטוב חשב שהכול הסתדר והמשיך עם החברים שלו. כעבור זמן הגיעה חבורת בני נוער בכובעי גרב כשאחד מהם צועק לו 'נראה לך שזה יעבור בשתיקה, אתה לא יודע מי אני'. הם מיד ריססו אותו ואת החברים בגז מדמיע והתנפלו על אחי שהוא ג'ודאי, 120 ק"ג של שרירים. הם חשמלו אותו בשוקר, הוא נפל על הרצפה והם החלו לבעוט בו בכל חלקי גופו כשהוא על הרצפה. כל זה קורה דקה מהבית של ההורים שלי. שכנה ראתה גיצים של השוקר, שמעה את הצעקות שלו והזעיקה את המשטרה שלא הגיעה".
האחות סיפרה כי אחיה החייל "חייג להורים בכוחות האחרונים שלו וצעק לאבא בטלפון 'דקרו אותי, תבוא'. ההורים שלי ירדו למטה והיו בהלם מכמות הדם. קשה להאמין איזה כמויות של דם היו, הסווטשירט שלו שאספנו מהרצפה היה ספוג בדם. אחותי התחילה לצרוח מכמות הדם. הוא איבד מסות מטורפות של דם עד שקרס".
היא סיפרה כי האח החייל פונה לבית החולים איכילוב, שם תפרו לו את הראש מקצה לקצה. הוא סובל גם מחבלות בכל חלקי גופו. "עם צאת השבת הוא ביקש לחזור הביתה, להחלים בבית. הוא לא רוצה שיבקרו אותו, שידברו איתו. הוא חש בושה גדולה".
האחות, עורכת דין במקצועה, אמרה: "זה היה לינץ' מתוכנן, מבחינתי זה ניסיון לרצח. מי משסף לילד את הראש בסכין יפנית, מקצה לקצה? אני מצפה מהמשטרה שתפסיק להתייחס בקלות בלתי נסבלת לעבירות אלימות של בני נוער". הפוסט שפרסמה בקבוצת הפייסבוק של רמת אביב ג' הפך לוויראלי: "מקווה שאולי יתעוררו אצלנו במדינה סוף סוף ונחזיר את הביטחון לציבור".