שלושה שוטרים מארקנסו הושעו מתפקידם אחרי סרטון שמתעד שניים מהם מכים באכזריות חשוד ששרוע על המדרכה. השוטר השלישי החזיק את החשוד ומנע ממנו לברוח. מיליוני גולשים צפו בתיעוד הקשה שעלה לרשת והסעיר את ארה"ב. במשטרת ארקנסו הודיעו על פתיחת חקירה.
האירוע התרחש שלשום במולברי, עיירה קטנה בת 1,600 תושבים. מולברי נמצאת 220 ק"מ צפונית-מערבית לליטל רוק – בקרבת הגבול של ארקנסו ואוקלהומה. שלושת השוטרים הוזעקו לתחנת דלק בעקבות דיווח על גבר לבן שמשמיע איומים מחוץ לחנות נוחות, והיכו אותו במהלך מעצרו.

בתיעוד שצילם נהג שהיה במקום נראה אחד השוטרים מכה את החשוד באגרופים, ושוטר שני משתמש בברך כדי להכותו. בתיעוד נשמעת אישה אומרת לשוטרים: "אל תכו אותו! הוא זקוק לתרופות שלו!". אחד השוטרים דרש ממנה להתרחק, ושוטר נוסף אמר לה להיכנס למכוניתה.
המשטרה בארקנסו מסרה שהיא תחקור את האירוע, ופרסמה את זהותו של הגבר שאותו תקפו השוטרים: רנדל וורצ'סטר, בן 27 מהעיר גוס קריק בדרום קרוליינה. לפי משטרת ארקנסו החשוד אושפז בבית החולים, ולאחר מכן נלקח לכלא בעקבות עבירות רבות שמיוחסות לו – כולל תקיפה מדרגה שנייה, התנגדות למעצר ו"איומי טרור". שמותיהם של שלושת השוטרים לא פורסמו.
אסה האצ'ינסון, מושל מדינת ארקנסו, אמר שהתקיפה של הצעיר על-ידי שלושת השוטרים תיחקר בעקבות בקשת התובע הכללי, ולאור התיעוד שצילם הנהג בטלפון הסלולרי שלו.
בשנים האחרונות גדל מספרם של עוברי האורח שמתעדים אלימות משטרתית, ומעלים לרשת סרטונים של שוטרים מכים חשודים. ברוב המקרים מדובר בתקיפות של עצורים שחורים. בשנת 2020 סערה ארה"ב בעקבות תיעוד הרצח של ג'ורג' פלויד – רצח שהוביל למחאת ענק בארה"ב.
פורסם לראשונה: 20:42, 22.08.22