נדקרה חמש פעמים על ידי בעלה - וניצלה: צעירה בשנות ה-20 לחייה מוואדי ערה הותקפה שלשום (שני) על ידי בעלה לאחר שסירבה להכין לו קפה, וניצלה אחרי ששכן ששמע את זעקותיה הזעיק את המשטרה. הבעל, בשנות ה-40 לחייו, תקף את אשתו למרות שהיה מורחק מהבית על פי צו - בעקבות תקיפה קודמת שהתרחשה רק באוקטובר האחרון.
1 צפייה בגלריה
תחנת משטרה אום אל פחם
תחנת משטרה אום אל פחם
השוטרים הצילו את חיי הצעירה שנדקרה על ידי בעלה. תחנת משטרת אום אל פחם
במשטרה ציינו כי "הבעל הגיע לבית בצורה לא חוקית. הוא ביקש מאשתו שתכין לו כוס קפה והיא לא הסכימה, ואז לקח סכין ודקר אותה חמש פעמים ופצע אותה באורח בינוני. אחרי שהשכן שמע את הצעקות והזעיק את המשטרה, שוטרי תחנת אום אל פחם הגיעו לזירה והצילו את חיי האישה, שהייתה בסכנת חיים". האישה פונתה לבית חולים העמק בעפולה, ואילו הבעל נעצר בזירה. מאוחר יותר מעצרו הוארך עד ליום חמישי.
כאמור, בחודש אוקטובר הבעל נעצר לאחר שהכה את אשתו, והוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום בחדרה. למרות זאת, אחרי כמה ימים הוא שוחרר, בניגוד לעמדת המשטרה, והורחק מביתו. בכתב האישום, שהוגש לפני כחודש וחצי, תוארה התקיפה הראשונה: "המתלוננת חזרה לבית והבחינה כי בעלה יושב עם אביו בסלון וכי השניים שותים אלכוהול, ובין השניים פרץ ויכוח. למחרת, הבעל דרש ממנה לצאת מהבית, והיא השיבה כי תצא עם הילדים ברגע שיחזרו הביתה.
"הנאשם דרש ממנה לצאת שוב, ואז היא נכנסה לחדר ונעלה את הדלת. אז הבעל החל לחבוט בדלת באמצעות סולם, עד שפרץ אותה והחל לרדוך אחרי אשתו. כשהגיע אליה, הנאשם תקף אותה תוך שהוא תופס בשערה ומושך. המתלוננת החלה לצעוק, ובעקבות כך בתה הגיעה למקום יחד עם אמו של הנאשם, וביקשו ממנו להפסיק".