שני כלי רכב עלו באש הערב (יום רביעי) ברמת אפעל שברמת גן, וכתוצאה מכך נשמע פיצוץ חזק באזור. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת את כל האפשרויות, כולל חשד שמדובר במטען חבלה.
"כוחות משטרה במקום, אוספים ממצאים וראיות", נמסר. "נסיבות האירוע נבדקות. הרקע, ככל הנראה, הוא פלילי - ונפתחה חקירה. אין נפגעים, אך נגרם נזק לכלי רכב".

1 צפייה בגלריה
תיעוד: כלי רכב עולה באש ברמת אפעל
תיעוד: כלי רכב עולה באש ברמת אפעל
כיבוי כלי הרכב שבערו
(צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז דן)
אחת המכוניות שנשרפו שייכת לעבריין המוכר למשטרה, ולפי שעה מסתמן שהפיצוץ נבע מסכסוך פלילי. עם זאת, לא ברור מה הגורם לשריפת המכוניות.
הדיווח על כלי הרכב הבוערים התקבל במוקד 102 של כבאות והצלה בשעה 22:40. לפי הכבאות, צוותי כיבוי מתחנת בקעת אונו הסמוכה הוקפצו למקום, בפיקוד מפקד המשמרת רב רשף שמעון פיקרק. "עם הגעתם למקום הבחינו לוחמי האש בשני כלי רכב הבוערים כליל וכן עשן החודר לבית פרטי סמוך", נמסר. "לוחמי האש חתרו לסריקה ושלילת לכודים או פצועים במבנה, בעוד צוות נוסף פעל במקביל לכיבוי הבעירה. אחד מכלי הרכב המעורבים הינו רכב היברידי, ועל כן נדרשה כמות מים גדולה לכיבוי הבעירה. למקום זומן חוקר דליקות לבירור נסיבות פרוץ הדליקה".
מוקדם יותר היום נרצח גבר בשנות ה-30 לחייו בפיצוץ רכב ברחוב זאב ברנדה בפתח תקווה. הרכב היה ככל הנראה בנסיעה כשאירע הפיצוץ, ורכב נוסף שחנה ליד עלה גם הוא באש. כלי רכב נוספים נפגעו. אדם שעבד סמוך לזירת הפיצוץ סיפר שחילץ את האדם שנרצח מהרכב, כשעוד היה פצוע, ואמר כי "דלת המכונית הייתה פתוחה, לא יודע אם בגלל הדף הפיצוץ או שהוא ניסה לברוח. הרמתי אותו, הוא היה מדמם ופצוע. הורדתי אותו לכביש, וכל הזמן הזה עדיין נשמעו פיצוצים. אחר כך הרכב התחיל לבעור".