"הזמינה פיצה" מהמשטרה - והובילה למעצר חשוד בתקיפה ואיומים: המשטרה הוזעקה לדירה בעקבות שיחה שהתקבלה במוקד 100 של מחוז מרכז, במהלכה התקשרה תושבת השרון וביקשה "להזמין פיצה". גם בשנה שעברה אירע מקרה דומה בארץ, בהמשך לשיחה דומה מפורסמת בארצות הברית ב-2019.
השוטרת במוקד 100 במחוז מרכז הבינה מיד כי מדובר באישה במצוקה וניהלה עמה שיחה הכוללת שימוש במונחים של "תוספות פיצה", להבנת הסיטואציה ורמת הסכנה הנשקפת לה.
בתשובה לשאלה אם הגבר שמאיים עליה נמצא במקום, ענתה האישה: "כן, כן אנחנו רוצים עם זיתים ותירס". היא נשאלה אם יש לו נשק, וענתה: "לא, אנחנו לא רוצים קולה". השוטרת אמרה לה: "אם יש מישהו לידך תוסיפי תוספת". והמתקשרת הגיבה: "אני אקח גם תוספת פטריות".

השוטרת שיגרה אל כתובת הקורבן שאותה מסרה בשיחה את השוטרים שהגיעו תוך דקות ספורות ועצרו את החשוד, תושב השרון בן 30. בתום חקירתו, בחשד לתקיפה ואיומים, הוא נכלא. מעצרו הוארך עד מחר.
פקד שי בר ציון, מפקד מוקד 100 במחוז מרכז, אמר כי "מהשיחה עלה חשש לאירוע של אלימות במשפחה. המוקדנית הבינה שמדובר באישה שזקוקה לעזרה ופעלה בתושיה רבה כאשר תשאלה את האישה באמצעות שמות של תוספות של פיצה. במקביל היא העבירה את הדיווח לניידות שבשטח. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד ובהמשך בית המשפט האריך את מעצרו. לשמחתנו האירוע הסתיים בהצלחה וללא פגע. זה המקום להדגיש שכל אישה שחשה בסכנה עליה להתקשר למוקד 100, לנו יש את היכולות להגיע לכל אישה ולסייע לה".