שגריר ארה"ב באו"ם מייק וולץ אמר כי וושינגטון תמשיך לתקוף תשתיות צבאיות בטהרן אם היא תמשיך לאיים על תנועת השיט במצר הורמוז. בריאיון לרשת "פוקס ניוז" אמר כי "אם המשטר האיראני חושב לשנייה שהנשיא טראמפ יישב מנגד בזמן שהוא ממשיך לתקוף את השיט הבינלאומי או את בסיסינו בלי תגובה - הם טועים טעות מרה".