כוכב רשת מוכר, בן 35 ממעלה אדומים, נעצר הבוקר (שני) בביתו בחשד לאונס. הפרשה נחשפה לפני פחות מחודשיים, אז התלוננו נגדו שלוש צעירות - והוא הכחיש את המיוחס לו. המשטרה מסרה כי עצרה את החשוד, בן 35, בחשד ל"ביצוע עבירות מין במספר נשים צעירות, חלקן בזמן שהיו קטינות, בשנים האחרונות".
לפי הודעת המשטרה, החקירה בעניינו הייתה סמויה ובמהלכה נגבו עדויות ממספר קורבנות - וכעת החשוד נעצר. בין היתר נטען על ידי אחת המתלוננות, דוגמנית, כי כוכב הרשת אנס אותה במכוניתו כשהייתה בת 16, לפני כ-7 שנים.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
אילוס אזיקים/תקיפה/אישום תקיפה תוקף אילוסתוקף אילוסתקיפה
במהלך חקירה סמויה נגבו העדויות, וכוכב הרשת נעצר
(צילום: shutterstock)
שתי מתלוננות נוספות תיארו אירועים דומים של תקיפה מינית, אחת מהן טוענת כי החשוד אנס אותה ב-2021 כשהייתה גם כן בת 16 בלבד - בבית מלון. "הייתי ילדה בת 16. ואז הוא התחיל לעשות מעשים, התחלתי להבין מה קורה וקפאתי. הייתי שם עד הבוקר. הוא ידע שזה לא בהדדיות", שחזרה.
מתלוננת אחרת תיארה גם היא תקיפה מינית של החשוד נגדה ב-2017. "הייתי מטופלת בחדר נפגעות תקיפה מינית בבית חולים בדרום הארץ מיד אחרי המקרה, ככה שיש לי את כל הראיות - פשוט פחדתי להגיש תלונה", סיפרה המתלוננת.
במשטרה פנו לציבור ומסרו כי "כל מי שנפגע/ה ממעשיו של החשוד, מתבקש/ת לפנות ליל"פ ירקון או בטלפון 050-836-3721 או לתחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו ולדווח על כך".
עורכת הדין קרן ברק ממשרד לייזרוביץ-ברק, המייצגת את המתלוננות, מסרה: "אני מייצגת ומלווה בהליך הפלילי מספר נשים, ששבע מהן כבר הגישו תלונה למשטרה. המדובר על פי החשדות בפגיעות מיניות ברף הקשה ביותר, לרבות בקטינות ובנשים צעירות. אני נמצאת בקשר עם צוות החוקרים שחוקר את הפרשה ואני יודעת שמשטרת ישראל מתייחסת ברצינות רבה לתלונות בפרשה חמורה זו. אני קוראת לכל אחת שנפגעה או שיש לה מידע, לבוא ולהגיש תלונה במשטרה".
סנגורו של כוכב הרשת החשוד, עו"ד שי שורר, מסר: "במשך חודשים רבים מתנהלת חקירה בתקשורת, אני מברך על פעולת המשטרה הבוקר, מרשי ישתף פעולה מלאה בחקירה ואני בטוח כי לא ידבק בו רבב".