תושב כפר כנא נפל קורבן לדריסה מכוונת ובהמשך לדקירות - והכול ברחוב הראשי של היישוב בגליל. כך נחשף בתום חקירה שניהלו חוקרי המחוז הצפוני. הפרקליטות הגישה השבוע כתב אישום נגד התוקף, תושב אזור הצפון בן 24, לבית המשפט המחוזי בנצרת. תיעוד הדריסה - בפתח הכתבה.
"התקבל דיווח במוקד 100 מאזרחים שסיפרו שראו רכב מתנגש בקטנוע מאחור במכוון", תיארה רס"ר עו"ד לינדה חליליה, חוקרת בכירה במחוז הצפוני של המשטרה. למקום הוקפצו סיירים ממשטרת כפר כנא, ובמקביל פונה הפצוע לבית חולים בנצרת במצב קל עם חבלות בכל חלקי גופו ופצעי דקירה חודרים.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מאירוע הדריסה
תיעוד מאירוע הדריסה
רגע הדריסה בכפר כנא
השוטרים שהגיעו לזירה החלו לאסוף מצלמות רחוב וגבו עדויות מאזרחים שנחשפו לדריסה המכוונת. מהחקירה התברר שבין הנאשם לבין הקורבן קיים סכסוך ממושך.
בכתב האישום צוין כי "הנאשם נהג ברכב פרטי מסוג סקודה, כשבגופו מצוי סם מסוכן שאותו עישן זמן קצר קודם לכן. באותה העת עמד הקורבן בסמוך לקטנוע שלו, הוא הבחין בנאשם שמתקרב אליו ברכב ובשל חששו מהנאשם הוא עלה על הקטנוע והחל בנסיעה מהמקום.
"הנאשם הבחין והחליט לפגוע בו על רקע הסכסוך ביניהם, בכוונה להטיל בו מום ולגרום לו לחבלה חמורה, ועל כן נסע עם הרכב מאחורי הקטנוע. בשלב מסוים האיץ הנאשם את מהירות נסיעתו, התקרב לקורבן ולקטנוע והסיט את הרכב ימינה לכיוונם, פגע בהם עם הרכב בעוצמה, דחף אותם לכיוון מדרכה סמוכה, המשיך עם הרכב, עלה על שטח הפרדה ונעצר כשפגע בעמוד חשמל".
2 צפייה בגלריה
תיעוד מאירוע הדריסה
תיעוד מאירוע הדריסה
הקורבן בתיעוד מזווית אחרת
עוד ציינה הפרקליטות: "כתוצאה מפגיעת הנאשם הוטל הקורבן מהקטנוע ונפגע ברגלו, הנאשם יצא מהרכב עם סכין בידו, הקורבן המבוהל הבחין בכך ולמרות הכאבים והפציעה ברגלו הצליח לקום והחל לברוח מהמקום.
"הוא רדף אחריו, הגיע אליו ובאמצעות הסכין דקר אותו בחזה. בחששו שהנאשם יהרוג אותו, המשיך לברוח והגביר מהירות. הנאשם רץ אחריו, צעק עליו וקילל אותו, ומשלא הצליח ברח מהמקום". כתב האישום מייחס לתוקף הצעיר חבלה בכוונה מחמירה, חבלה של ממש, החזקת סכין, נהיגה בשכרות והסתייעות ברכב לביצוע פשע.
עו"ד לינדה חליליהרס"ר עו"ד לינדה חליליהבאדיבות דוברות המחוז הצפוני
עו"ד חאלד אמארה, שמייצג את הנאשם, מסר בתגובה: "מרשי כופר בכל סעיפי האישום. מדובר בבחור נורמטיבי, ללא כל עבר פלילי. נוכיח במהלך ההוכחות שמדובר בתאונת דרכים רגילה ותמימה ללא כל כוונה פלילית, יש היכרות אבל אין שום סכסוך קודם ביניהם, אני לא מאמין שבסופו של יום הוא יורשע, אנו נפעל לזיכוי הנאשם".