1 צפייה בגלריה
מעיין שחר וזירת האירוע
מעיין שחר וזירת האירוע
מעיין שחר וזירת התאונה
(מתוך פייסבוק)
מעיין שחר בת ה-10 היא הילדה שנפצעה קשה ביום שלישי בתאונה בכביש 1 שבה היה מעורב אוטובוס הסעות ילדים מאבן יהודה שהיו בדרכם לטיול בית ספר. "כשעמדתי בחופה התפללתי לילדים, לא האמנתי שקיבלתי שתי נשמות כאלה. גם בדמיון שלי לא האמנתי שאקבל משהו מדהים כמו מעיין", אמרה אמה אסתר ופנתה לציבור: "אני רק מבקשת - קחו ספר תהלים ותקראו, תתפללו, תפעילו קבוצות שיקראו תהלים. שתחזור לחיים ותחזור בטוב, אני יודעת שיש ניסים".
ראש המועצה המקומית אבן יהודה אבי הררי אמר כי "השבוע הזה היה מאוד לא פשוט לכולנו בקהילה, ימים קשים שנגעו בכל החברות והחברים. הידיעה כי הילדה שלנו המקסימה, מאושפזת לאחר שנפצעה באורח קשה, מדירה שינה מעיניי, מעיני צוות בית הספר, מעיני התלמדים ועיני רבים מאיתנו, כולנו דואגים לשלומה,מתפללים ומייחלים להחלמתה ולרפואה שלמה".
הררי הוסיף: "הימים הלא פשוטים הללו לא הסתיימו וכולנו עוקבים בדריכות אחר מצבה של מעיין שלנו ומנסים לסייע למשפחתה ככל הניתן. אני והמועצה כולה מחבקים ומחזקים את המשפחה, האם, אסתר, האב, איציק, האחות הקטנה ליה והמשפחה המורחבת ומתפללים להחלמתה של מעיין המקסימה. אנו עומדים לרשותם לכל צורך ובכל שעה. בלב רחב ונפש חפצה".

לפי הקלטת השיחה למוקד 101 של מד"א, שחר ישבה בקדמת האוטובוס שהיה עמוס בחבריה. "המשאית פגעה בקדימה של האוטובוס, אני רואה ילדה אחת אני לא יודעת מה קרה לה", אמרה האישה שהתקשרה למוקד החירום.
"האוטובוס מלא בילדים, אחת מהם לא יכולה לזוז. אני חושבת שהיא בהכרה. מנסים להזיז אותה, ועכשיו אומרים להם לא להזיז אותה". ברקע השיחה נשמעו זעקות בכי וצעקות של ילדים. בתאונה היה כאמור מעורב אוטובוס הסעות של ילדים - בנוסף למשאית. באוטובוס היו 38 נוסעים, בהם תלמידים, הורים מלווים, מורים והנהג, שפונו במצב קל, ומרביתם הספיקו להשתחרר מבתי החולים באותו יום. גם נהג המשאית פונה במצב קל. שחר עדיין מטופלת בבית החולים שערי צדק שבירושלים.