3 צפייה בגלריה
בועז אריאלי
בועז אריאלי
בועז אריאלי. התמונה האחרונה
התנדב לפנק את חיילי צה"ל - ונהרג בתאונת דרכים כמה שעות אחרי שהכין "על האש" למאות לוחמים בצפון: בועז אריאלי (53) תושב קיבוץ מעוז חיים נהרג אתמול (רביעי) בתאונה בין האופנוע שעליו רכב למכונית פרטית סמוך למבואות הגלבוע בכביש התענכים. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו של אריאלי בזירה, נהג המכונית הפרטית נפצע קל ופונה לבית החולים העמק בעפולה.
אריאלי וכמה מחבריו החליטו מיד עם תחילת המלחמה לצאת לשטח ולהכין ארוחות ללוחמים בדרום ובצפון. "לקחנו גזלן גדול ויצאנו לפנק את החיילים תחת השם 'סכינים ושף'. קנינו הרבה בשר, ירקות וסלטים, ונסענו לשטחי כינוס כדי לפנק את החיילים שלנו שנלחמים בחזית הצפונית והדרומית", סיפר ישראל (פרוכטי) פרוכטמן, חברו של אריאלי.
3 צפייה בגלריה
בועז אריאלי
בועז אריאלי
אריאלי וחבריו באחד משטחי הכינוס
3 צפייה בגלריה
בועז אריאלי
בועז אריאלי
בועז אריאלי. התכנון היה לצאת לגזרה הדרומית
החבר הוסיף: "בועז היה מכין משהו כמו 600-500 מנות בכל פעם שהיינו מגיעים לפריסה, ואני הייתי מגיש את האוכל לחיילים. הם היו בעננים מהפינוק שהיינו מביאים לשטח, בועז היה מאושר לראות את החיילים מאושרים ומוכנים למטרה המבצעית אחרי שאכלו היטב את מנות הבשרים שהוא הכין להם במשך ערבים שלמים מאז שהתחילה המלחמה.
"ביום שלישי היינו בגזרת רכס רמים ליד מושב רמות נפתלי, בועז פינק שם מאות חיילים. סביב 1:00 בלילה שבנו לקיבוץ עם הגזלן שלנו. הלכנו לישון כמה שעות ותכננו שנדבר במהלך היום כדי לקבוע לאן נוסעים בגזרה הדרומית. עשינו את זה גם במבצע צוק איתן. ואז הגיע אתמול הבוקר הנוראי, בועז נהרג בתאונה".
פרוכטמן אמר עוד: "בועז היה חבר מדהים, בעל חברה לעבודות חשמל ציבוריות גדולות עם השותף שלו עמרי. היה לו ברור שבמלחמה, עם כל הבלגן, חייבים לסייע ללוחמים בשטחים השונים בגזרות הלחימה. הוא היה מאושר, פרח, נהנה לפנק את החיילים וגם לדרוש בשלומם. בתמונה האחרונה רואים אותו בגזרת רכס רמים, כמה שעות אחרי שחזרנו מעוד פריסה".