אלינה פלחטי ז"ל פרסמה מספר סרטונים עם מסרים אופטימיים לחברות ולעוקבים ברשתות החברתיות. אחד מהם הפך למעין צוואה, אחרי שנרצחה במסיבת הטבע בעוטף עזה. "מגיע לי לחיות ולהתרגש מהחיים האלה, וליהנות מהם ולשמוח כמו ילדה קטנה שיוצאת לגשם ורוקדת ככה בלי מטריה עם מגפיים בשלוליות". צפו בסרטון:

"קיבלתי את התשובה הכי גדולה לשאלה הכי גדולה של החיים שלי – מה אני עושה פה? למה באתי? מה המשמעות שלי? אם אני עוברת קושי, ואני מצליחה לעבור אותו, אני עוברת אותו בשביל להיות דוגמה לאנשים אחרים", אמרה אלינה בסרטון, שייחסה לו חשיבות מיוחדת בלי לדעת למה. "אני מאמינה בעצמי, אני מאמינה בעולם המטורף הזה, ומה שבטוח שאני יודעת – ששום דבר לא קורה סתם. אני יודעת שהסרטון הזה לא צולם סתם".
בשמחת תורה יצאה אלינה למסיבת הטבע שליד קיבוץ רעים, שם נרצחה על ידי מחבלי חמאס. ב-8:00 בבוקר אלינה דיברה עם אמא והבטיחה לה לחזור. היא כתבה לנו שיש פצועים ובלגן, אז כתבתי לה 'תהיי חזקה, תתפסי מחסה ותשמרי על קור רוח', ב-9:17 היא שלחה לי לב", סיפרה אחיה איליה.
1 צפייה בגלריה
אלינה פלחטי ז"ל
אלינה פלחטי ז"ל
אלינה פלחטי ז"ל
(באדיבות המשפחה)
הפנייה ישראל במלחמה לנרצחים ולחללים
במשך שלושה שבועות המשפחה הייתה בחוסר ודאות אם אלינה נחטפה או נרצחה במסיבה. "היינו בשלושה שבועות של סיוט מטורף, אי אפשר לתאר את מה שעברנו בשלושת השבועות, לשונאים שלי אני לא מאחל כזו תקופה קשה. עד שהצבא והמשטרה הודיעו לנו, העדפתי לקבל הודעה שהיא חטופה".
אלינה נולדה בעיר קלינינגרד שברוסיה, ועלתה עם משפחתה בשנת 2001 לבית שאן. היא גדלה והתחנכה בעיר, ושירתה במחנה יפתח שבגליל העליון. "היא עשתה המון מאז השחרור. היא ניסתה להכיר את עצמה, עשתה קורס בהתפתחות עצמית, קורס בנומרולוגיה וחלמה להגשים את עצמה. היא רצתה להתחיל קורס ציפורניים", סיפרה חברתה קורל. "תמיד הייתה מאוד חייכנית, אופטימית, נפש חזקה כל כך, תמיד דאגה שיהיה טוב".
"איבדתי את החברה הכי טובה בעולם", סיפרה חברתה מאי. "אלינה סיפרה כבר לפני חודשיים שהיא יוצאת למסיבה. היא יצאה עם החברה שלה יהונתן, שהיה צלם והתכונן גם לצלם שם. הם חיכו הרבה זמן להגיע יחד למסיבה. כל התקופה התפללתי שאלינה תחזור, האמנתי שהיא תחזור עד לרגע האחרון. היא תישאר איתי תמיד".