חיזבאללה שיגר אחר הצהריים (יום חמישי) מטח נוסף לעבר יישובי הגליל המערבי, שבעקבותיו נרשמו לפחות שתי נפילות ביישובים שלומי וגורן. לא היו נפגעים במטח, שגרם לנזקים כבדים.


1 צפייה בגלריה
 תיעוד מהנפילה בשלומי
 תיעוד מהנפילה בשלומי
הנפילה בשלומי
ראש מועצת שלומי, גבי נעמן, אמר אחרי שרקטה פגעה בבית פרטי ביישוב: "הגבול מתחמם והיישוב שלנו מטווח בצורה הקשה ביותר מאשר כל מה שידענו עד היום. אני מפציר, חובה על כל תושבינו לא להיות כאן ולהגן על חייהם. אנחנו נשארים כאן, נטפל ונדאג לתת מענה מול כל אירוע ביטחוני".
מורן דדוש, מפונה לטבריה, תושב גורן וחבר לובי 1701, אמר כי "הבוקר נפלה רקטה באזור התעשייה ורסיס ממנה הגיע עד הבית שלי, במרחק 250 מטר. עכשיו היה מטח של לפחות שלוש רקטות ויירוטים. רקטה אחת פגעה בחצר בית בסמוך למתחם צימרים וגרמה לנזק כבד למכונית ולבית. אנחנו מרגישים שזו עליית רמה והסלמה".
לדברי דדוש, "אנחנו דורשים הכרעה ופתרונות. אתמול דיווחו כי הצבא אמר שכל רקטה שחיזבאללה יירה, ירגישו אותה בביירות. בינתיים אנחנו רק מרגישים את הירי שלהם יותר ויותר. זה מושב חקלאי ויש פה חקלאים שלא היו יכולים לעזוב את המשקים שלהם ולהפקיר את בעלי החיים".
ראש מועצת מעלה יוסף, שמעון גואטה, אמר כי הרקטה שנפלה בגורן פגעה סמוך לביתו. "התחושה מאוד קשה", הוסיף. "מדינת ישראל צריכה לעצור את זה. אנחנו לא תחת עליית מדרגה אלא ממש במלחמה נגדנו. אנחנו מפונים מהבתים שלנו כבר כמעט חצי שנה והתושבים שלנו לא יכולים עוד להישאר במלונות ורחוקים מהבית. בכל יום אני מפציר בתושבים שלא לחזור. אני לא חושב שמדינת ישראל וצה"ל צריכים להמשיך לשבת בשקט. צריך לקחת את המושכות ולהרחיק אותם מפה".