מחדל בבני ברק: מבנה מפעל הסיגריות "דובק" המיתולוגי, ששוכן בלב העיר, עובר הריסה מבוקרת בימים האחרונים לטובת בניית מבני מגורים במקום בעתיד. עם זאת, הבוקר (יום ראשון) פעולות ההריסה של חלק בבניין המדובר בוצעו ללא פינוי האזור כנדרש, והמבנה קרס לעיני העוברים והשבים כשגגו נחת ישר על תחנת אוטובוס סמוכה והביא להריסתה.
בתיעוד שעלה לרשתות החברתיות נראים הולכי רגל במדרכה המקבילה צופים בהריסת הבניין בתדהמה, בעוד שבמקביל כלי רכב ממשיכים לנסוע ברחוב, בהם אוטובוס עם נוסעים. אחת מהצופות נשמעה מביעה את חששה: "זה מפחיד, זה יכול להגיע עד לפה".
1 צפייה בגלריה
הריסת בניין באופן יזום ללא הכנה מראש
הריסת בניין באופן יזום ללא הכנה מראש
קריסת גג הבניין בעת ההריסה
בעיריית בני ברק נחשפו לתיעודים וכן לתלונות שהגיעו בעקבותיהם ומסרו כי "מדובר בעבודות הריסה של המתחם שמשמש בשנים האחרונות כמרכז מסחרי, מאז שהפסיק מפעל הסיגריות 'דובק' את פעילותו. העבודות מתבצעות על ידי חברת 'צמרת העיר', שקיבלה לשם כך היתר".
עם זאת, בעירייה ציינו כי "ככל הנראה העבודות אינן מבוצעות בהתאם לנהלי הבטיחות ותוך סיכון לשלום הציבור והעוברים ושבים. לפיכך מהנדס העיר, האדריכל ערן וקסלר, יחד עם צוות אגף הפיקוח על הבנייה, יצאו לאתר ועצרו את ביצוע העבודות עד לבירור האירוע. העבודות יחודשו רק לאחר ששלום הציבור יובטח". במקביל, במשטרה בודקים כעת האם לפתוח בחקירה בעקבות המחדל.
מחברת "צמרת העיר" לא נמסרה תגובה.