"קמנו מהשבעה בסוף השבוע, ואנחנו מרגישים שאנחנו חיים בסרט שחור". כך סיפר שחר אזולאי, אחיו של יובל אזולאי בן ה-22 שנהרג לפני שבוע וחצי בתאונת דרכים ליד קיבוץ מסילות שבעמק המעיינות. יובל, נגן דרבוקה מוערך, רכב על אופנוע ונפגע מרכב בצומת.
2 צפייה בגלריה
יובל אזולאי ז''ל
יובל אזולאי ז''ל
ניגן על דרבוקה וחלם להיות תלמיד ישיבה. יובל אזולאי
(באדיבות המשפחה)
"היינו שלושה בנים, ולאסונינו נותרנו שניים. יובל אהב לרכוב על סוסים ואהב מאוד בעלי חיים. הוא חלם להיות תלמיד חכם בישיבה ומאוד התחזק בשנים האחרונות. הוא למד תורה מהבוקר ועד הערב, עבד כנגן דרבוקה בשמחות, הופיע בכל הארץ וכולם אהבו את הנגינה שלו", הוסיף האח שחר. "הוא היה מאוד מוכר. כולם אהבו אותו".
במשטרת העמקים מעריכים שנהג ג'יפון הוא הגורם לתאונה הקטלנית בין הרכב הפרטי לבין האופנוע שעליו רכב אזולאי. "בתאונה התנגשו אופנוע וג'יפון בכביש 6667. הג'יפ פנה שמאלה לקיבוץ מסילות וחסם את דרכו של האופנוע וכך האופנוע התנגש ברכב הפרטי. רוכב האופנוע נהרג ונהג הרכב נפצע באורח קשה", תיאר רפ"ק אורי משלב, קצין אגף התנועה במרחב העמקים שחקר את נסיבות התאונה הקטלנית.
2 צפייה בגלריה
הזירה בקיבוץ מסילות
הזירה בקיבוץ מסילות
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
הוא הוסיף: "לפי הממצאים בשטח אנו מייחסים לנהג הג'יפון אחריות לתאונה. הוא נחקר, שוחרר ורישיונו נפסל ל-90 יום. החומר בעניינו הועבר לפרקליטות מחוז הצפון. הגורם האנושי הוא גורם מרכזי במספר תאונות שהיו במרחב העמקים לאחרונה. לקראת מזג האוויר הסוער אני חוזר ומבקש מהנהגים להקפיד על נהיגה תאומת את תנאי הדרך והראות".
אביעד חייטעו"ד אביעד חייטצילום: עידו ארז
עו"ד אביעד חייט, שמייצג את הנהג החשוד, מסר בתגובה: "מדובר באירוע קשה ומכאן נשלח תנחומינו למשפחת המנוח, ואיחולי החלמה לפצוע. עם זאת, נבקש להדגיש כי מרשי אינו אחראי לגרימת התאונה ובידינו ראיות להוכחת חפותו. אין בפסילת רישיונו של מרשי כדי לרמז על אחריות בלעדית שכן חלק משיקולי קצין המשטרה הם להעמיד את מרשי בתקופת צינון, וזאת מכוח המעורבות באירוע. "אין בצפייה של מספר שניות כדי לבסס חשד ויש להבין את האירוע בכללותו ובקודם לנקודת המפגש. אנו סמוכים כי ככל והחקירה תתקדם כך גם רמת החשד תלך ותפחת עד כדי סגירת התיק".
במקביל, הבוקר נהרג גבר בן 52 שנהג ברכב מסחרי ברחוב האוזנר בתל אביב. המשטרה מסרה כי מחקירת האירוע עלה כי הנהג ניסה למנוע הידרדרות של רכבו לעבר רכב אחר – ונפגע. הוא פונה על-ידי צוותי מד"א לבית החולים איכילוב בעיר, שם קבעו הצוותים הרפואיים את מותו. המשטרה מסרה כי נמשכת חקירת נסיבות התאונה.
לירן לוי השתתף בהכנת הכתבה