1 צפייה בגלריה
הנשק המוברח
הנשק המוברח
אחד מכלי הנשק שנתפסו
(צילום: דובר צה"ל)
לוחמי צה"ל עצרו הערב (יום שני) שלושה חשודים שהתקרבו לגדר הגבול בין שטח לבנון לשטח ישראל בסמוך לכפר עג'ר, ואיתרו חמישה כלי נשק מסוג Mp5 ותחמושת מסוג M-16. לפי שעה, לא ידוע אם כלי הנשק יועדו למטרות פליליות או לפיגועי טרור.
תצפיות צה"ל זיהו את החשודים שהתקרבו לגדר סמוך לכפר עג'ר. החשודים השליכו תיק לשטח ישראל במרחב החטיבה המרחבית 769, וכוחות של החטיבה והמשטרה הוזנקו לנקודה ועצרו את שלושת החשודים שהיו אמורים לאסוף את התיק.
מדובר צה"ל נמסר כי "תצפיות צה"ל זיהו שלושה חשודים שהתקרבו לגדר הגבול בין שטח לבנון לשטח ישראל בסמוך לכפר עג'ר, על פי החשד, כדי להבריח אמצעי לחימה. במהלך מעקב תצפיות צה"ל, החשודים השליכו את התיק במרחב החטיבה המרחבית 769, והמשיכו בנסיעתם. כוחות של חטיבה 769 ומשטרת ישראל שהוזנקו לנקודה עצרו את שלושת החשודים ואיתרו את התיק. בסריקות במרחב אותרו חמישה כלי נשק מסוג Mp5 ותחמושת M-16".
את המעצרים ביצעו כוח מגדוד שמשון של חטיבת כפיר, לצד קצין ההגנה המרחבית של חטיבה 769 וקצין ההנדסה החטיבתי שפתחו במרדף אחר החשודים עד שתפסו אותם. אחרי לכידתם, החשודים ואמצעי הלחימה הועברו להמשך טיפול משטרת ישראל. בצה"ל הוסיפו כי "צה"ל ומשטרת ישראל ימשיכו לפעול כנגד כל נסיון הפרת ריבונות, פח"ע, הברחה ופעילות פלילית בגבול לבנון".