מועצת אוקטובר הודיעה כי תקיים ביום חמישי הבא, 2 ביולי, יום מחאה לציון אלף ימים לתחילת המלחמה. ביום המחאה יקיימו טקסים, מיצגים, מחאות, שיירות, דקת זיכרון ארצית ועצרת מרכזית בכיכר החטופים בתל אביב.