סטודנטית לתואר שני בסיעוד מכפר בגליל כמעט ושילמה בחייה רק משום שיצאה ללמוד בתל אביב, בניגוד לדעתו של הפרוד שלה. לפי כתב האישום שהוגש אתמול (שני) נגד הפרוד שלה, לאחר שפרסמה תמונה באינסטגרם מתל אביב, הגיע הגבר לבית משפחתה, פצע את סבתה בת ה-87 שניסתה להפריד בין הצדדים, ובשלב מסוים, הוציא סכין מתקפלת והחל לדקור את בני המשפחה שניסו להגן עליה מפניו
1 צפייה בגלריה
סכין
סכין
"דקר את אחיה של פרודתו, וכתוצאה מעיו נשפכו החוצה". אילוסטרציה
(צילום: שאטרסטוק)
הגבר נאשם בחבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפת זקן הגורמת חבלה של ממש, איומים והחזקת סכין שלא כדין. התיק נגדו יתנהל בבית המשפט המחוזי בנצרת. מהחקירה שנוהלה על ידי רס"מ אושרית רגב, חוקרת פשעים בכירה במחוז הצפוני, עולה כי בני הזוג היו נשואים כ-5 שנים ויש להם שני ילדים קטנים. לפני כשנה הם נפרדו, והאישה חזרה לגור בבית הוריה. "רק בנס זה לא נגמר ברצח, הוא איים כשהגיע שהוא רוצה לרצוח את פרודתו, המשפחה שלה בלמה אותו מלרצוח אותה, כל הפציעות שלהם נבעו מההגנה שלהם עליה", אמרה רס"מ רגב.
"הגיע דיווח למוקד 100 של המחוז הצפוני כשמעברו השני של הקו צורחת אישה 'הפרוד שלי רוצח את בני משפחתי, תגיעו דחוף', זו הייתה שיחה מאוד לחוצה ונרגשת ששידרה סימני מצוקה קשים. כוח משטרתי יצא מיד לבית המשפחה, ותיארו זירת קרב מדממת ואכזרית. הם החלו לגבות עדויות ראשונות ממספר בני משפחה פצועים, ומיד כשהבינו את המצב - פתחו בסריקות ועצרו את הגבר החשוד שנימלט מהבית", תיארה רס"מ רגב.
בכתב האישום נטען כי עוד במהלך השנה, לפני האירוע, החלה האישה ללמוד בת"א והנאשם "לא ראה זאת בעין יפה". לפי האישום, לפני מספר ימים היא פרסמה באינסטגרם תמונות מתל אביב, ולמחרת בשעה 10 בבוקר הגיע הפרוד לביתה כשהוא רכוב על אופנוע. הוא החל לקרוא קריאות לעבר הבית, לקלל את פרודתו וביקש לקחת את בנו הקטין. הסבתא יצאה לקראתו אך הוא בתגובה פגע בה עם האופנוע שלו וכתוצאה מכך היא נפלה ונחבלה.
רס"מ אושרית רגברס"מ אושרית רגבצילום: דוברות משטרת ישראל
עוד נטען כי "הנאשם המשיך וצעק, והיו חילופי דברים בינו לבין בני המשפחה. הוא קילל את פרודתו ואיים עליה כי אם תצא מהבית הוא ירצח אותה. בהמשך יצאו בני המשפחה מהבית וישבו איתו בניסיון להרגיע את הרוחות. הוא המשיך בצעקות והטיח בהם כיצד הם מרשים לה להתלבש קצר, לנסוע לתל אביב, כיצד הם שומרים עליה וטען שאינם מודעים לאנשים עימם היא מסתובבת".
בשלב מסוים שלף סכין מתקפלת, והתנפל עימה על בני המשפחה. הוא דקר את אחיה של פרודתו וכתוצאה מעיו נשפכו החוצה, חתך את אביה של פרודתו חתך באורך 20 ס"מ, ודקר אח נוסף. הסבתא ניסתה להפריד והוא דחף אותה, עד שנפלה ונחבלה שוב. כשפרודתו ניסתה להפריד בין הנאשם לאביה, הוא דחף גם אותה והיא נפלה ונחבלה.
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.