צעיר מפתח תקווה כמעט ושילם בחייו משום שהעז לפנות לצעירה בת 22 מחצור הגלילית במהלך בילוי במועדון בטבריה לעיני בן זוגה. שוטרים שהגיעו למועדון בעקבות דיווח על דקירות במקום, זיהו צעיר הפצוע במצב בינוני מפציעות חודרות. הוא טופל על ידי צוותי מד"א, שפינו אותו לבית החולים פוריה שבטבריה. לשכת התביעות של המחוז הצפוני הגישה כתב אישום נגד הדוקר, והפרשה תידון בבית משפט השלום בטבריה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד הדקירה
תיעוד הדקירה
משך את הקורבן אחורה - ודקר
2 צפייה בגלריה
גל פרקש
גל פרקש
"הצעיר פנה לצעירה בתמימות, ותוך שנייה מצא את עצמו בסכנת חיים". גל פרקש
(צילום: דוברות המחוז הצפוני)
לפי כתב האישום האירוע התרחש בשעה 02:15 בלילה כאשר פנה המתלונן לצעירה במועדון. בן זוגה של הצעירה משך את המתלונן אחורה ואמר לו "אל תדבר איתה היא חברה שלי", לאחר מכן הוציא מכיס מכנסו סכין ודקר אותו בבטן התחתונה.
פקד גל פרקש, ראש משרד החקירות במשטרת טבריה סיפר: "לפני מספר ימים התקבל דיווח במוקד 100 של המחוז הצפוני על דקירות במועדון בטבריה". ושיתף על מהלך החקירה שהביאה למעצרו של הנאשם: "תפסנו את המצלמות ובחקירה ראשונית הבנו מי החשוד בדקירה. פתחנו בחיפושים אחריו, אבל הוא היה בבריחה במשך מספר ימים. בנוסף גבינו עדויות ממספר עדים שהיו במועדון, ולאחר מספר ימים החשוד בדקירה הסגיר את עצמו בתחנת משטרת טבריה. בחקירתו קשר את עצמו לאירועים אך הכחיש שדקר את הצעיר האחר".
"רק בנס זה נגמר כמו זה שנגמר, היו מספר דקירות בבטן וכל תזוזה בדקירות הייתה עלולה להסתיים במותו של המתלונן". אמר הפקד והוסיף כי "מדובר בצעיר נורמטיבי לחלוטין שהגיע לבלות עם חבריו בטבריה. תוך כדי הבילוי פנה בתמימות לצעירה ומצא את עצמו תוך שניות דקור, במצב של סכנת חיים. זה מקרה בריונות חמור מאוד ולכן ביקשנו את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".
פרקליטו של הנאשם, עו"ד אפרים דמרי, מסר כי "מרשי מכחיש את כל המיוחס לו בכתב האישום. גרסת מרשי נמסרה במלואה למשטרה ולבית המשפט ולאחר שבית משפט שמע אותה, דחה את בקשת המדינה לעצור את מרשי עד לתום ההליכים והורה על שחרורו למעצר בית בתנאים מגבילים".