שגריר ישראל בארה"ב יחיאל לייטר אמר בטקס החתימה על הסכם המסגרת בין ישראל ללבנון כי "בזכות עבודה קשה הצלחנו להחזיר את הרכבת למסלול והיא נוסעת בכיוון הנכון. היעד הסופי: הסכם שלום בין המדינות שלום, הסכם שלום אמיתי שבו שתי המדינות חיות בביטחון וריבונות ישראל ולבנון תכובד ויגנו עליה". הוא הוסיף כי "במסגרת הזאת איראן בחוץ, חיזבאללה בחוץ והדרך לשלום בין ישראל ללבנון בפנים".





