עובדת בבית ספר לחינוך מיוחד ביישוב במשולש תועדה כשהיא מתנהגת באלימות כלפי ילד עם צרכים מיוחדים. בתיעוד שהגיע לידי ynet נראית העובדת כשהיא מבקשת מהילד לשבת - ואז דוחפת אותו בראשו ומכה אותו בידיו. בהמשך נראה הילד כשהוא בוכה.
תושבים בעיר קראו לחקור את האירוע ולבחון את עבודת העובדת במקום. "חייבת להיות ועדת חקירה מיוחדת שתבדוק את נושא ההתעללות בילדים במוסדות חינוך, כולל פרטיים וציבוריים", הם אמרו.
1 צפייה בגלריה
עובדת בבית ספר לחינוך מיוחד נוהגת באלימות נגד אחת מתלמידות בית הספר
עובדת בבית ספר לחינוך מיוחד נוהגת באלימות נגד אחת מתלמידות בית הספר
מתוך התיעוד. העירייה: העובדת הושעתה
מורה לחינוך מיוחד שעובדת במוסד אחר סיפרה: "כשצפיתי בסרטון הייתי בהלם. בכיתי. מדובר בילדים תמימים ועלינו להתייחס אליהם בצורה הטובה ביותר, לא באלימות. מה שקרה זו התנהגות מסוכנת שחצתה את כל הקווים האדומים. אני אישית בעד התקנת מצלמות מעקב לאור התופעה הנרחבת של התעללות בילדים בגנים. ההתעללות הזו תגרום לאובדן אמון במוסדות".
בעירייה אמרו כי הם מגנים את התנהגות העובדת, שאותה הגדירו חמורה. "מיד עם קבלת הדיווח הנהלת העירייה השעתה את העובדת מהעבודה. נמשיך לטפל בנושא", נמסר עוד מטעם העירייה.
ממשרד החינוך נמסר: "במשרד החינוך רואים בחומרה גדולה את האירוע הקשה ומבהירים כי הסייעת המכה הפרה ברגל בוטה וגסה את ערכי היסוד שמערכת החינוך מחויבת להעניק לתלמידיה - מוגנות, תמיכה ורווחה נפשית. לנוכח חומרת האירוע פנה המשרד לרשות המקומית המעסיקה את הסייעת שתסיים עבודתה באופן מיידי. כמו כן, הוגשה נגדה תלונה במשטרה. המשרד מלווה את הילד הנפגע ומעניק לו את המעטפת הטיפולית והרגשית הנדרשת לו, כדי להחזיר לו את תחושת הרווחה, הביטחון האישי והמוגנות בסביבה הלימודית".