1 צפייה בגלריה
שוטר משטרה אילוס אילוסטרציה
שוטר משטרה אילוס אילוסטרציה
אילוסטרציה
(הרצל יוסף)
צוות תל אביב במחלקה לחקירות שוטרים עצר אתמול (שבת) שוטר סיור מתחנת שכונות במחוז תל אביב, שעל פי החשד ליווה אל ביתה צעירה שהגיעה למסור תלונה בתחנת המשטרה - וביצע בה מעשה מגונה וניסה להניא אותה מלהתלונן על מעשיו. ממח"ש נמסר כי השוטר נחקר באזהרה בחשד לביצוע מעשה מגונה, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו בארבעה ימים.
הצעירה, שהגיעה כאמור למסור תלונה, פגשה בתחנה את השוטר - המשמש כאחראי סיירים באחת מתחנות מחוז תל אביב. הוא המליץ לה לחזור במועד מאוחר יותר, והציע לה לה טרמפ הביתה. כשהגיעו השניים לביתה של הצעירה, השוטר, לטענת המתלוננת, ביצע בה מעשים מגונים. לאחר שהלך, התקשרה הצעירה למשטרה כדי לדווח על מעשיו. השוטר, ששמע את הדיווח בקשר, חזר לביתה והתחנן בפניה שתבטל את התלונה נגדו.
בדיון להארכת מעצרו של השוטר, אמר נציג מח"ש כי "החשוד טוען שהוא ידע שהמתלוננת היא חלשה, מנוצלת ומתמודדת עם קשיים. זה רק מכפיל את החומרה של המעשים. הוא ידע מה מצבה וניצל אותה". בהחלטה על הארכת המעצר, כתבה השופטת אביטל אמסלם גלבוע כי "החשוד נחקר ובגרסתו קשר את עצמו למעשים, לפחות בחלקם, על אף שהסבריו שונים במעט".