נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס לסיום המלחמה מול איראן, וטען בפוסט ברשת TruthSocial שבבעלותו כי "טיפשים מהשמאל הקיצוני והמפלגה הדמוקרטית מבינים כמה טוב הצלחנו במלחמה נגד איראן. אובמה פשוט נתן להם מיליארדים במזומן, היה להם אפס כבוד כלפיו. הם חשבו שהוא מנהיג חלש ולא אפקטיבי כמו ג'ו ביידן הישנוני, והם צדקו ב-100%. איראן לא נענשה על 'רצח' במשך 47 שנים - עד שאני הגעתי. אמריקה חזרה!!!".