1 צפייה בגלריה
אילוס אילוסטרציה חדר חקירות חקירה מעצר אזיקים
אילוס אילוסטרציה חדר חקירות חקירה מעצר אזיקים
מעצר החשוד הוארך ביומיים. אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
המשטרה עצרה אתמול (ראשון) צעיר בן 25 מהיישוב ריינה הסמוך לנצרת, בדרכו לטיסת ירח הדבש שלו עם אשתו הטרייה, בחשד שהוא יודע מי ביצע ירי לאוויר בחתונתו. מעצרו הוארך ביומיים עד יום שלישי.
נצ"מ רן אופירנצ"מ רן אופירצילום: דוברות המשטרה
חתונתו של החשוד התרחשה בסוף השבוע האחרון בריינה, והמשטרה קיבלה דיווחים על ירי במהלכה. השוטרים הגיעו למקום החתונה, אך לא הצליחו לאתר את כלי הנשק שממנו בוצע הירי, ולא מצאו את החתן בביתו. בשלב זה הוצא נגד החשוד צו מעצר. מספר שעות לאחר מכן התקבל דיווח ממשטרת נתב"ג על תושב ריינה שהגיע עם זוגתו לנמל התעופה, וכאמור שם הצעיר נעצר לבסוף.
נצ"מ רן אופיר, מפקד משטרת נצרת, סיפר: "להערכתנו הירי בוצע מנשק אחד ומשפחת החתן ידעה על הנשק הזה. כמו כן, אנחנו מעריכים שהם יודעים מי האיש שירה. מדובר באירוע חמור מאוד".
אופיר הוסיף כי "לשמחתי הצלחנו לצמצם באופן דרסטי את התופעה הזו של ירי שמחה בשטח בנוי - ירי שמסכן את העוברים והשבים. אנחנו פועלים כנגד אותו מיעוט שממשיך לסכן את שלום הציבור בירי לא אחראי".
עו"ד קייס סלאימהקייס סלאימהקייס סלאימה
עו"ד קייס סלאימה, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "החתן מכחיש את כל החשדות נגדו ולא היה ידוע לו על ירי בחתונתו. הוא היה בדרכו לירח דבש בגאורגיה, ונעצר בבושת פנים לעיני רעייתו הטרייה. הוא בחור ללא עבר פלילי, נורמטיבי לחלוטין. מעצרו הוארך רק ביומיים, למרות שהמשטרה ביקשה שבעה ימי מעצר".