2 צפייה בגלריה
יאיר שרקי
יאיר שרקי
יאיר שרקי
(צילום מסך)
כתב חדשות קשת יאיר שרקי ריגש רבים כשחשף אמש (יום ג') ברשתות החברתית את העדפותיו המיניות - שאותן שמר עד כה לעצמו. "אני אוהב בנים. אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא", כתב. שרקי זכה לתמיכה רבה בקרב שרים וחברי כנסת מסיעות רבות בבית המחוקקים וגם מבכירים לשעבר במערכת הפוליטית.
שר החוץ, אלי כהן, הוא הבכיר ביותר בממשלה שבירך עד כה את שרקי. כהן, שערך ביקור בטורקיה, כתב: "ריגשת! מאחל לך שתהיה מאושר". שר התרבות והספורט, מיקי זוהר, כתב לעיתונאי: "אני בטוח שגם הקדוש ברוך הוא אוהב אותך". השר הוסיף גם לב כחול. שר החינוך יואב קיש, הגיב גם הוא: "ריגשת שרקי! מעריך את האומץ ומאחל לך שתהיה מאושר".
2 צפייה בגלריה
פוסט יאיר שרקי
פוסט יאיר שרקי
הפוסט של יאיר שרקי
(צילום מסך)
שר נוסף שבירך את העיתונאי הוא שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף מעוצמה יהודית, שהגיב בלב אדום. לצד תומכים בברכה של השר ממפלגתו של בן גביר, היו גם כאלו שמתחו עליו ביקורת. גם ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית שלח לב אדום לשרקי בתגובה לציוץ. יו"ר הכנסת, ח"כ אמיר אוחנה, שהינו הומו מוצהר בעצמו, הוסיף גם הוא לב אדום.
גם באופוזיציה חיבקו את שרקי חיבוק חם. יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, בירך את שרקי: "שולח לך חיבוק, על האומץ, על הרגישות, על היושר הפנימי. ריגשת היום המון אנשים, הבאת טוב לעולם, לימדת אותנו שיעור באומץ".
יו"ר המחנה הממלכתי, ח"כ בני גנץ, צייץ: "שרקי, ריגשת מאוד. קום תהיה כל מה שבא לך ♥️". יו"ר העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, בירכה גם היא את העיתונאי: "זה טקסט כל כך יפה וכל כך נוגע. תודה לך שנתת אותו לכולנו. זאת לא הפעם הראשונה שאתה משמיע קול אמיץ. לך בכוחך זה והושעת רבות ורבים".
ח"כ קארין אלהרר חיזקה את העיתונאי: "דברים מרגשים ואמיצים". ח"כ יפעת שאשא-ביטון בירכה: "שמחה בשבילך שמצאת את הכוח לשתף. כתבת כל כך יפה, רגיש ונוגע". ח"כ מירב בן-ארי כתבה: "אתה פשוט מהמם".
ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט כתב לשרקי: "אוהב אותך אח יקר. וגאה בך מאוד". השרה לשעבר איילת שקד סימנה לב אדום לציוץ של שרקי.
שרקי סיפר על הצעד האמיץ: "אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם. היה חשוב לי לומר זאת כאן במקום שהוא רשות הרבים למרות שזה דבר פרטי. פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ובית ולחיות באמת".
העיתונאי הוסיף כי הוא יודע איך יקבלו את הדברים בסביבתו הקרובה: "אני יודע שהאמת הזאת ששיתפתי כאן, מצערת אנשים יקרים לי שאני אוהב מאוד, ושהם אוהבים אותי. אני מקווה שתמצאו את המקום בנפש שמאפשר לדון לכף זכות. הצער שלכם אולי נובע גם מחוסר הבנה על מה בעצם אני מדבר פה. מחשבה שגויה על ניסיון או מלחמה עם יצר שצריך להכניע, ולא על נטיית הנפש, כזו שהיא בדיוק כמו הסוד שבין איש ואישה. גם אותי זה ציער. ניסיתי להתעלם, שנים. ואז לדחוק. ולהדחיק. ולטפל. איני מצטער על אף ניסיון ומאמץ, אולי בלי הניסיונות האלה לא הייתי יכול להגיע לגמירות דעת".
שרקי סיכם את הפוסט המרגש בכך שהוא מצטער רק על הזמן שחלף, ושהצעד הבא הוא משפחה. כמו כן, ביקש העיתונאי לכבד את פרטיותו ולא לדון בנושא בשום מקום נוסף.
פורסם לראשונה: 23:59, 14.02.23