3 צפייה בגלריה
עבד אלג'באר שלבאיה  נהרג מפגיעת רכב בקלנסווה
עבד אלג'באר שלבאיה  נהרג מפגיעת רכב בקלנסווה
עבד אלג'באר שלבאיה
עבד אלג'באר שלבאיה, גבר בשנות ה-40 לחייו, נהרג אמש (רביעי) מפגיעת רכב בזמן שצעד בכביש 5614 סמוך ליישוב קלנסווה שבשרון. הנהג הפוגע, תושב באקה אל גרבייה, נמלט - ובהמשך נעצר על ידי המשטרה.
הדיווח על התאונה התקבל במוקד 101 של מד"א בשעה 22:27. שלבאיה נפצע באורח אנוש, וחובשים ופרמדיקים של הארגון הגיעו לזירה ופינו אותו תוך כדי ביצוע פעולות החייאה לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נקבע מותו.
"הפצוע שכב בצד הדרך מעבר לגדר הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד", סיפר פאראמדיק מד"א אחמד אבו-שאח. "הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי ראשוני ופינינו אותו לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".
3 צפייה בגלריה
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
מעיין דוד דומנוביץ' התינוק שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 40 בצומת הנגב
התינוק מעיין שנהרג בנגב
(באדיבות המשפחה)
3 צפייה בגלריה
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
זירת תאונת הדרכים סמוך לצומת הנגב
זירת התאונה בנגב
(צילום: חיים הורנשטיין)
בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירה, וכעבור זמן קצר עצרו את הנהג הפוגע, גבר בשנות ה-30 לחייו. הוא טען כי לא ברח, ושהוא אף הזעיק את המשטרה לזירה. הנהג הועבר לחקירה ביחידת בוחני התנועה במרחב שרון, שבסיומה ובהתאם לממצאים יוחלט האם לבקש מחר את הארכת מעצרו.
אתמול בצהריים מעיין דומנוביץ', תינוק כבן שנה מהיישוב נוקדים שבגוש עציון, נהרג בתאונה חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 40 לכיוון דרום, דרומית לצומת הנגב. עוד שישה בני אדם נפצעו, בהם אחיו הגדול בן ה-7 שסובל מחבלת ראש ואביו כבן 40 שמצבם מוגדר אנוש. נהגת הרכב השני שנסעה לבדה, בשנות ה-30 לחייה, נפצעה באורח קשה. מצבם של אם המשפחה, שהייתה בדרכה לטיול בנגב, ועוד שני ילדים הוגדר בינוני. כל הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע. במשטרה בודקים האם ומדוע הנהגת סטתה מנתיבה, וכן האם נהגה תחת השפעת אלכוהול או סמים.