שרת התחבורה מירי רגב ושר האוצר בצלאל סמוטריץ' ספגו היום (רביעי) שריקות בוז בוועידת מרכז הנדל"ן באילת, וסמוטריץ' אף ירד מהבמה בעקבות זאת. לפני שירד מהבמה, סמוטריץ' אמר לנוכחים כי "אם לא תשנו את השיח הזה אני קם והולך" - ובתגובה השיבו לו בקהל: "לך, לך" - והוא בתגובה אכן עזב. בהמשך, חזר שר האוצר לבמה.

רגב, לעומתו, בחרה להתעמת עם המוחים שהפריעו לה לדבר - ואמרה כי היא "מצפה מכולם להפסיק עם השיח המסית והמפלג, להתאחד מאחורי צבא ההגנה לישראל". היא ציינה: "אנחנו נמצאים במלחמה וצריך להתאחד סביב החטופים והחיילים - ולנצח. צריך להיות שוויון בנטל. גם החרדים וגם הערבים צריכים להתגייס. שוויון בנטל חייב להיות".
אחרי שחזר לבמה, אמר סמוטריץ': "אני לא בטוח שנסכים על כל דבר בעולמות הפוליטיים או בנושאי כלכלה. אבל אני שר האוצר של כולם ואני לא מתכוון להיכנס לעימות עם אף אחד. זה החשבון נפש שלי מאז 7 באוקטובר".
בהמשך הגיב סמוטריץ' באריכות לאירוע, וטען כי נופח: "היה מיעוט קטן וקולני בקהל שצעק קצת בהתחלה, היתה אמירה כואבת שלי שבזמן שהלוחמים הגיבורים שלנו בעזה אני לא בא לריב ולא מתכוון להתנצח עם אף אחד על שום דבר ומוכן לנהל רק שיח ענייני, גם אם בנושאים שבמחלוקת. בדיוק כמו שמאות אלפי המילואימניקים שלנו נלחמים כתף אל כתף, דתיים וחילונים, ימנים ושמאלניים, אנשי הרפורמה ומפגיני בלפור. הם לא שמו את הדעות שלהם בצד, אבל הם השאירו הרחק מאחור את השנאה ואת המחלוקת ונושאים עבור כולנו רוח של אחדות וערבות הדדית. וזה מחייב את כולנו.
"היה רגע קצר שבו ירדתי מהבמה, פשוט כי למריבה צריך שני צדדים ובשמחת תורה קיבלתי על עצמי בלי נדר לעולם לא להיות אחד מהם. זה לקח כמה דקות שהרוב הדומם לקח את המושכות, המארגנים עשו סדר, חזרתי והראיון נמשך כרגיל. דיברתי מהלב ובכאב גם לאלה שכעסו וצעקו בהתחלה, ונדמה לי שדברים שיצאו מן הלב נכנסו אל הלב, לפחות של רובם. העובדה היא שהראיון התנהל בכבוד ובנימוס עם לא מעט הסכמות והרבה פחות מחלוקות. כמעט בלי קריאות ביניים".