חמאס פרסם אחר הצהריים (יום ו') סרטון טרור פסיכולוגי נוסף - ובו נראות שלוש חטופות שמוחזקות בשבי כבר 112 ימים: קרינה ארייב (19), דורון שטיינברכר (30) ודניאלה גלבוע (19). בסרטון, שייתכן שצולם לפני חמישה ימים, מדברות שלושתן על "107 ימים בשבי".
1 צפייה בגלריה
 דניאלה גלבוע,  קרינה ארייב, דורון שטיינברכר
 דניאלה גלבוע,  קרינה ארייב, דורון שטיינברכר
מימין לשמאל: החטופות דניאלה גלבוע, קרינה ארייב ודורון שטיינברכר
הסרטון עצמו נפתח עם הכיתוב "הזמן אוזל" ומצוין בו שהחטופים מוחזקים כבר מ-107 ימים. בחרנו ב-ynet שלא להביא את הדברים שהחטופות אומרות בסרטון, דברים שסביר להניח שהוכתבו להן על ידי שוביהן למטרות טרור פסיכולוגי ותעמולה.
הסרטון מתפרסם על רקע המגעים המתמשכים לעסקת חטופים, וסביר להניח שמטרתו להגביר את הלחץ על ישראל מצד חמאס - שממשיך להתעקש כי עסקה שכזו תתקבל רק כחלק מהסכם רחב לסיום המלחמה ונסיגת צה"ל מעזה. בישראל מסרבים לכך בתוקף.
דניאלה גלבוע בת ה-19, תושבת פתח תקווה שמופיעה בסרטון, נחטפה ב-7 באוקטובר מנחל עוז. אמה אורלי סיפרה לאחרונה: "הפעם האחרונה שדיברתי איתה הייתה בשבת ההיא בסביבות 7 וחצי בבוקר. כתבתי לה אחרי שהיו קצת בומים באזור המרכז, ידעתי שהיא קרובה לאזור של העוטף, ואחרי כמה דקות היא כתבה לי ‘אמא, אני שומעת פיצוצים ויריות’. בראשון בלילה זיהינו אותה בסרטון של החטופות - הראש שלה בצבץ. אחר כך נמסר לנו שהיא חטופה".
קרינה ארייב, בת 19 מירושלים, נחטפה גם היא מנחל עוז. משפחתה נחשפה לסרטון המתעד את חטיפתה על ידי מחבלים ברשת הטלגרם. "קרינה תמיד הייתה צוחקת עליי שאני גדולה יותר ושלכן אני אמות לפניה – אני מתחננת שתדאגו לזה", אמרה אחותה סשה לפני כחודשיים. "תדאגו שאמות לפניה. ראיתי סרטון שלה פצועה, מאז אני לא יודעת כלום. האם מישהו טיפל בה? אסור לשכוח את הנשים ששם, הן מחכות שיוציאו אותן משם. הן זועקות את זה".
דורון שטיינברכר, בת 30, נחטפה משכונת הצעירים בכפר עזה. היא נוטלת תרופה כרונית, ולא ברור אם קיבלה אותה, גם אחרי הכנסת משלוח התרופות לרצועה בשבוע שעבר. היא עובדת כאחות וטרינרית. אמה, סימונה, סיפרה לאחרונה: "בשבת ההיא היינו בבתים בקיבוץ. היא התקשרה ואמרה שהיא שומעת את המחבלים מנסים להיכנס אליה הביתה. שמענו ערבוב קולות, והטלפון שלה נדם. לחברות שלה היא הספיקה גם לשלוח הודעה קולית, שתפסו אותה. כשהכול נגמר וכוחות הביטחון הגיעו אליה הביתה לא מצאו גופה או דם. הבנו שהיא הוצאה ממנו".