לאחר הפרסום ב-ynet וב"ידיעות אחרונות", משרד הפנים פנה למשרד הבריאות בבקשה להתיר להורים ליולדות שנמצאות לבד בישראל להיכנס לארץ לקראת התאריך המשוער של הלידה.
כזכור, עם הופעת זן האומיקרון אסרה הממשלה כניסה של זרים למשך שבועיים למעט מקרים חריגים, בהם הגעה לחתונה או בר מצווה לאורחים מקרבה ראשונה. עם זאת, כניסתן של עשרות דוגמניות מכל רחבי העולם לקראת תחרות מיס יוניברס שנערכת באילת התאפשרה.
1 צפייה בגלריה
 ממתינות להורים. לואיזה, אילה ובתיה
 ממתינות להורים. לואיזה, אילה ובתיה
ממתינות להורים. לואיזה, אילה ובתיה
כפי שפורסם שלשום, עשרות נשים שעלו ארצה ללא הוריהן ונמצאות בהיריון מתקדם, מתחו ביקורת על שרת הפנים איילת שקד שאפשרה את כניסת הדוגמניות, אך לא את כניסת הוריהן לקראת לידתן. הנשים, שעלו לישראל לבדן, סיפרו כי הן זקוקות לעזרה נפשית ופיזית מההורים לקראת הלידה ולאחריה, וביקשו מהשרה להוסיף לתנאי הסף של ועדת החריגים גם לידה והיריון, כך שהוריהן יוכלו להיות לצידן בתקופה כה קריטית.
בלשכתה של השרה שקד מסרו אז בתגובה כי "מדיניות הכניסה לישראל נבחנת מדי שבוע וכך גם נושא זה ייבחן. נבהיר כי המטרה היא הצלת חיים ואין ספק שכניסת הורים רבים לארץ והימצאותם בקרבה רבה לאנשים אחרים עלולה לגרום סכנה בריאותית. עם זאת, השרה שקד הנחתה לבחון את הבקשות מול משרד הבריאות. ההשוואה לתחרות מיס יוניברס המפוקחת ומבוקרת - אינה במקומה".
בעקבות הפרסום החליטה השרה לפנות למשרד הבריאות וביקשה לאפשר למחוסנים להיכנס לארץ, כל עוד הם מקיימים את תנאי הבידוד הנדרשים - ומשרד הבריאות אפשר זאת.