הפשיעה בחברה הערבית ממשיכה להשתולל: גבר בן 30 נרצח ועוד ארבעה נפצעו אמש (יום ו') באירוע ירי בכפר יאסיף. שניים מהפצועים במצב קשה, ובהם בנו בן השלוש של הנרצח. כוחות המשטרה הוזעקו לזירה, ופתחו בחקירה. באירוע קשה נוסף שהתרחש הלילה, צעיר בשנות ה-20 לחייו וגבר בשנות ה-30 לחייו נורו למוות בעוספיה.

החשד הוא שהרקע לירי בכפר יאסיף, שבו נרצח תאיר ושאחי (30), הוא סכסוך בין ארגוני פשיעה - סכסוך שכבר הוביל להירצחם של כ-13 בני אדם, בהם גם קורבנות חפים מפשע.
במרכז הרפואי לגליל מסרו כי הפעוט הועבר לחדר ניתוח. בסיום הניתוח נמסר כי לא נשקפת סכנה לחייו, אך מצבו קשה. הפצוע השני שמצבו קשה הוא גבר כבן 30. שני פצועים נוספים, בני 35 ו-29, מוגדרים במצב בינוני.
2 צפייה בגלריה
 ח'ליל חליל כיוף, תאמר עטשה שנרצח בעוספיה,  ח'ליל חליל כיוף
 ח'ליל חליל כיוף, תאמר עטשה שנרצח בעוספיה,  ח'ליל חליל כיוף
תאיר ושאחי שנרצח בכפר יאסיף, וחליל כיוף ותאמר עטשה שנרצחו בעוספיה
2 צפייה בגלריה
זירת הירי בעוספיה שבה נפצעו אנוש שני בני אדם
זירת הירי בעוספיה שבה נפצעו אנוש שני בני אדם
זירת הירי בעוספיה
ממד"א נמסר כי הדיווח על האירוע בכפר יאסיף התקבל במוקד 101 בשעה 21:52. צוות של הארגון פינה לבית החולים את אחד הפצועים, וארבעה נוספים פונו על ידי שירות האמבולנסים "חיאן".
באירוע ירי קטלני נוסף, שאירע הלילה במועצה המקומית עוספיה ליד חיפה, נורו למוות חליל כיוף, בשנות ה-30 לחייו ותאמר עטשה, בשנות ה-20 לחייו. השניים נפצעו תחילה באורח אנוש, ופונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים כרמל בחיפה, אך בהמשך נקבע מותם. כוחות משטרה הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
הדיווח על הירי התקבל בשעה 00:40 במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל. חובשים ופרמדיקים של הארגון פינו את השניים לבית החולים - שם כאמור נקבע מותם.
מתחילת השנה נרצחו בחברה הערבית 54 בני אדם, בהם תשעה מתחילת החודש. המשטרה פענחה עד כה חמישה מקרי רצח. בשנה שעברה עמד מספר הנרצחים בחברה הערבית ביום זה על 46.
פורסם לראשונה: 23:09, 12.04.24