נערה מאריזונה שנעלמה לפני קרוב לארבע שנים הופיעה בתחנת המשטרה במונטנה, ושבה הביתה.
אליסיה נבארו ברחה מהבית ב-15 בספטמבר 2019, כשהייתה בת 14. "אני ברחתי, אני אחזור, נשבעת. אני מצטערת", כתבה בפתק שהשאירה להוריה, שישנו בזמן שעזבה את בית המשפחה. אחרי שנעלמה פתחו הרשויות במבצע חיפושים נרחב אחריה, שכלל את ה-FBI.
1 צפייה בגלריה
ארה"ב נערה שנעלמה הופיעה בתחנת המשטרה ב מונטנה אחרי 4 שנים
ארה"ב נערה שנעלמה הופיעה בתחנת המשטרה ב מונטנה אחרי 4 שנים
"ניסים קורים". אליסיה נעלמה לפני 4 שנים, וחזרה הביתה
האם, ג'סיקה נונייז, אמרה שהיא מאמינה שבתה ברחה מהבית כדי לפגוש אדם שהכירה באינטרנט. היא סיפרה שבתה אובחנה כאוטיסטית בתפקוד גבוה, ואהבה לשחק משחקי וידאו ברשת. "זה לא משהו שקרה משומקום. אני מאמינה שפיתו אותה, וגרמו לה לחשוב שהיא יוצאת למעין הרפתקה".
שלשום הודיעה המשטרה באריזונה כי אליסיה "הופיעה בתחנת המשטרה" בעיירה קטנה במונטנה, במרחק 64 ק"מ מגבול ארה"ב-קנדה ויותר מ-1900 ק"מ מביתה בעיר גלנדייל. "ניסים קורים, תמשיכו להילחם ועולם אל תאבדו תקווה", אמרה אמא של אליסיה על הופעתה של בתה, כיום בת 18.
דובר המשטרה בעיר גלנדייל באריזונה, חוזה סנטיאגו, אמר שאליסיה הופיעה בתחנת המשטרה במונטה לבדה והזדהתה כנערה הנעדרת. טרם ברור איך אליסיה הגיעה מאריזונה למונטנה.
סנטיאגו ציין שנראה שאליסיה עזבה את הבית מרצונה, ונראתה בריאה ובמצב רוח טוב. אליסיה סיפרה לשוטרים שהיא לא הוחזקה בניגוד לרצונה ולא נפגעה. "היא לא נקלעה לצרה", אמר סנטיאגו.
המשטרה מסרה שכשאליסיה פגשה את אמה היא התנצלה על מה שנאלצה לעבור בשנים האחרונות.