גבר כבן 30 נפל אמש (יום שלישי) מגג בניין בן ארבע קומות ברחוב בוגרשוב בתל אביב, ונחבל בראשו באורח קשה. הבוקר חלה הידרדרות במצבו, שמוגדר אנוש. ל-ynet נודע כי הגבר השתתף במנגל על גג הבניין. המשטרה פתחה בחקירה, ולפי גורם המעורה בפרטים "נבדק כיוון של שימוש באלכוהול ובסמים".
האירוע התרחש לקראת השעה 23:00 בלילה. "הלכתי עם הכלב שלי ברחוב ושמעתי 'בום' חזק", סיפר אחד השכנים, "הגיעו מלא ניידות ואז הבנתי מה קרה. הוא חגג עם החברים שלו בגג של הבניין. הגבר נפל ואף אחד פשוט לא שם לב לזה. עוברת אורח ראתה אותו שרוע על הרצפה והזמינה מד"א".
2 צפייה בגלריה
אדם נפל ממרפסת ברחוב בוגרשוב בתל אביב
אדם נפל ממרפסת ברחוב בוגרשוב בתל אביב
הבניין ברחוב בוגרשוב בתל אביב
(צילום: דנה קופל)
2 צפייה בגלריה
אדם נפל ממרפסת ברחוב בוגרשוב בתל אביב
אדם נפל ממרפסת ברחוב בוגרשוב בתל אביב
מרפסת הבניין שממנה נפל הגבר
(צילום: דנה קופל)
חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית החולים איכילוב בעיר במצב לא יציב, מורדם ומונשם. המשטרה חסמה את הרחוב.
חובש רפואת חירום במד"א שי בכר סיפר: "הגבר שכב על המדרכה ברחוב מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. סיפרו לנו שהוא היה על גג הבניין ונפל. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל קיבועים, מתן תרופות והנשמה ופינינו אותו לבית החולים במצב קשה ולא יציב".
תושבת המתגוררת סמוך למקום אמרה: "בהתחלה חשבו שהוא קפץ והתאבד, ואז הבינו שהוא נפל". שכן נוסף אמר כי המארח "היה בהלם. הפנים שלו היו לבנות אחרי שהוא הבין מה קרה, הוא היה בשוק". הילה ועמליה, המתגוררות סמוך למקום, סיפרו: "היינו בדרך לחברה, ופתאום שמענו מלא אמבולנסים ומשטרות. בהתחלה חשבנו שהיה פיגוע והתחלנו לרוץ".