במחוז תל אביב במשטרה העבירו היום (שלישי) לאגף החקירות חומרים וביקשו לבדוק היתכנות לפתיחה בחקירה נגד חברת הכנסת נעמה לזימי (העבודה). על פי החקירה, במהלך ההפגנות האחרונות בעיר, לזימי לפי החשד תועדה חוסמת אוטובוס של עצורים, זורקת קרש למדורה בדרך בגין והשתתפה בחסימות של הכבישים. יש לציין כי כדי לפתוח בחקירה נגד חבר כנסת נדרש אישור של היועצת המשפטית לממשלה.

לזימי מסרה בתגובה: "אם להפגין למען החטופים זה משהו שנחקרים עליו במשטרה, תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום בציבור נחוש ובחברי כנסת שלא איבדו את מצפונם. חשוב מכך: זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו. כל פעולה שעשיתי הייתה עם משפחות החטופים ולמען השבתם, וכנגד ההפקרות של הממשלה. מציעה למשטרה לחקור את מי שמונע עסקה במכוון ונותן שיהרגו לאט לאט את 134 החטופים שלנו בשבי. בן גביר - אני לא מפחדת ממך".

לזימי לקחה חלק במספר הפגנות בשבועות האחרונים. במוצ"ש האחרון היא תועדה בהפגנה הסוערת במרכז תל אביב שבה השתתפו עשרות אלפים. ההפגנה כללה איחוד בין חלק ממשפחות החטופים לבין מפגינים נגד הממשלה שהתרכזו ברחוב קפלן. במהלך ההפגנה ירדו עשרות מפגינים לכביש ואיילון נחסם לתנועה. המפגינים גם הדליקו מדורות על הכביש והניפו לפידים. המשטרה השתמשה במכת"זית על מנת לפנות את הכביש ועצרה כמה מפגינים.
ממפלגת העבודה נמסר בתגובה: "משהו רע מאוד עובר על משטרת ישראל מאז נחטפה בידי הפירומן והעבריין המורשע בן גביר. עומדים ועומדות מאחורי ח"כ לזימי וכל חברי וחברות הכנסת של העבודה, שמשתתפים באופן קבוע במחאה נגד ממשלה רעה ומסוכנת שמוליכה אותנו לאבדון. נמשיך להשמיע את קולנו יחד עם עם ישראל ללא מורא".