טרגדיה בחופש הגדול: נער בן 13 נפל לפני שלושה ימים מהקומה החמישית בבניין ברעננה, ואתמול (שלישי) נקבע מותו. הנער שוחח ככל הנראה בשעת לילה עם חבריו שהיו למטה, איבד את שיווי המשקל ונפל. במשטרה בודקים את נסיבות המקרה.
הדיווח על נפילתו התקבל מעט לאחר חצות בלילה שבין שבת לראשון. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהגיעו לבניין ברחוב נעמי שמר ברעננה, פינו את הנער לבית החולים מאיר בכפר סבא עם חבלה מערכתית, כשהוא מורדם ומונשם.
2 צפייה בגלריה
הבניין ממנו נפל אל מותו הנער בן ה-13 ברעננה
הבניין ממנו נפל אל מותו הנער בן ה-13 ברעננה
הבניין שממנו נפל אל מותו הנער בן ה-13 ברעננה
(צילום: רענן בן צור )
2 צפייה בגלריה
נרות הודלקו לזכר הנער
נרות הודלקו לזכר הנער
מדליקים נרות נשמה לזכר הנער שנהרג
פראמדיק מד"א אמיר דהרי סיפר: "ראינו בחצר הבניין נער שוכב מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה, ופינינו אותו בדחיפות תוך המשך טיפל לבית החולים כשמצבו קשה".
אתמול, כאמור, נקבע מותו של הנער. בשכונה שבה התגוררו הדליקו תושבים נרות נשמה לזכרו. הלווייתו תתקיים אחר הצהריים בבית העלמין נחמן בעיר. במועדון הכדורסל שבו שיחק אמרו כי הם "המומים וכואבים, ומחזקים את המשפחה בשעות הקשות הללו".
לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון נהרגו 45 ילדים כתוצאה מנפילה מגובה. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, קראה להורים: "אל תבנו על ניסים - יש להתקין בכל חלונות הבית סורגים או אביזר להגבלת פתיחת החלון עד עשרה סנטימטרים".