פיקוד חיל הים של משמרות המהפכה באיראן התייחס לתקיפות האמריקניות הלילה, וטען כי "הירי העיוור של ארה"ב בסיריק לא יפתור את תעלומת השליטה שלנו במצר הורמוז". עוד נמסר כי הירי האיראני לעבר כלי שיט "שמפרים את הכללים" נועד להזכיר לכלי שיט אחרים את "נתיב המעבר הברור". בפיקוד האיראני איימו כי בסיסי ארה"ב באזור "יחוו גיהינום בימים אלה".



