2 צפייה בגלריה
מירי רגב בהפגנת הימין
מירי רגב בהפגנת הימין
רגב
(צילום: מוטי קמחי)
לא פקקים, לא תחבורה ציבורית, לא שבילי אופניים, לא מטרו ולא כלי רכב. שרת התחבורה החדשה, מירי רגב, קיבלה הבוקר (יום ראשון) את החלטתה הראשונה בתפקיד - כשהנחתה את צוותי המשרד להחזיר את הצבעים כחול ולבן לכל הקמפיינים של משרד התחבורה, חרף העלויות שכרוכות בכך.
2 צפייה בגלריה
מירי רגב ומרב מיכאלי
מירי רגב ומרב מיכאלי
פגישת החפיפה של רגב ומיכאלי
רגב לא הסתפקה בשינוי הצבעים, והחליטה גם לפרסם הודעה לתקשורת על כך. בהודעה שפורסמה מטעמה נכתב כי "השרה הנחתה את סמנכ"ל כוח אדם להעביר הנחיה לכלל אגפי המשרד, חברות, תאגידים, וגופים הכפופים למשרד להחזיר את צבעי המשרד לצבעיו המקוריים כחול ולבן. הדבר מתייחס לכלל הפרסומים, קמפיינים, לוגואים, תשדירי שירות ועוד של המשרד על אגפיו השונים".
בשנה וחצי האחרונה, נסביר, השתמשו במשרד התחבורה בצבע הסגול בעיקר בכל הקשור לקידום תוכנית הדגל של מרב מיכאלי, "דרך שווה". רגב, שהביעה בעבר התנגדות לתוכנית, החליטה הבוקר למחוק את הצבע מהקמפיינים.
מיכאלי בעצמה, נזכיר, ספגה ביקורת על כך שפרסמה סרטונים על טמפרטורת המזגן ברכבת או שמירת מרחק באוטובוס, במקום לדבר רק על בעיות התחבורה המהותיות בישראל. השרה הנכנסת סירבה לקיים טקס חילופים מסודר עמה - והשתיים ערכו פגישת חפיפה בלשכה בירושלים. בעבר ספגה רגב ביקורת מבצלאל סמוטריץ' על כך שכשהחליפה אותו במשרד התחבורה, היא קיימה עמו פגישת חפיפה של חצי שעה בלבד.
ממפלגת העבודה נמסר בתגובה כי "אחרי שמירי רגב תסיים לשחק עם מניפת הצבעים, אנחנו מקווים שתתפנה לקדם את חוק המטרו שהליכוד תקע בשנה האחרונה. זה נושא אסטרטגי ראשון במעלה לטובת נוסעות ונוסעי התחבורה הציבורית".