2 צפייה בגלריה
סניף קופח כללית בכפר ויתקין
סניף קופח כללית בכפר ויתקין
המרפאה תושבת מחר בתגובה למקרי האלימות. סניף קופת החולים בכפר ויתקין
מרפאת "כללית" במושב כפר ויתקין שבעמק חפר תושבת מחר (שני) עד השעה עשר בבוקר בעקבות תקיפה שנייה של אחד מעובדיה בתוך ימים ספורים. ביום רביעי האחרון הותקף רוקח ותיק בבית המרקחת שבמרפאה, והיום תושבת האזור הכתה במרפאה של "כללית" במושב מכמורת הסמוך את ד"ר מונית נוסיראת, שעובד גם במרפאה בכפר ויתקין. בהודעה על ההשבתה שנשלחה מטעם המרפאה למטופליה, כתבה ד"ר יעל קראוס: "הצעד נועד לתמוך בחברינו ולומר לא לאלימות".
בהודעה שיצאה מטעם המרפאה במכמורת לתושבי המושב, נכתב: "כולנו כאחד מתנגדים לכל ביטוי של אלימות או בריונות בכלל, ובפרט כלפי אנשי רפואה שמשרתים את כלל האוכלוסיה. נעשה כל שניתן כדי שמקרה כזה לא יישנה". עוד נכתב כי "אנחנו שולחים את תמיכתנו לד"ר מוניר נוסיראת ומקווים לראותו חוזר בהקדם לעבודתו הברוכה במרפאה".
2 צפייה בגלריה
רוקח ותיק הותקף בקופת חולים בכפר ויתקין
רוקח ותיק הותקף בקופת חולים בכפר ויתקין
בית המרחקת נסגר בשבוע שעבר במחאה על תקיפת הרוקח. השלט בכניסה
יום למחרת התקיפה ברביעי, בית המרקחת של "כללית" נותר סגור לקהל הרחב. ההחלטה לסגור את הסניף, המשרת את תושבי היישובים באזור, בהם בית ינאי, בית חרות, בת חן ויישובים נוספים, התקבלה כמחאה על התקיפה. על הדלת הוצב שלט שבו נכתב כי "בית המרקחת סגור היום עקב אירוע אלימות. נקווה לימים שקטים יותר".
לפי החשד, הרוקח הותקף לאחר שביקש מלקוחה שהגיעה לבית המרקחת לעטות מסכה. הלקוחה סירבה, התווכחה והזעיקה את בן משפחתה שהגיע ותקף את הרוקח, שנחבל ונפצע קל. מאוחר יותר עצרה המשטרה את החשוד בתקיפה, תושב אחד המושבים בשנות ה-20 לחייו.
מכללית נמסר בתגובה למקרי התקיפה: "במחוז שרון-שומרון אנחנו מגנים כל מקרה אלימות כלפי הצוותים במרפאות, ופועלים לצד הצוותים על מנת למגר את התופעה".