מתקפת הטרור הקשה של חמאס ב-7 באוקטובר גבתה מחיר דמים כבד ופגעה אנושות בלמעלה מ-20 יישובים חקלאיים בעוטף עזה. שיתוף פעולה חדש בין מרכז נטר ליזמות, בתחום האגריפוד והאקלים טק, שנמצא במקווה ישראל, לבין קרן ReGrow Israel נועד להבטיח את עתידן של קהילות החקלאים שנפגעו, ולקדם באופן מואץ מהלכי שיקום ופיתוח החקלאות בנגב המערבי.
מתקפת חמאס הביאה להרס עצום בלב הפועם של היישובים, התשתיות החקלאיות נשרפו וציוד נגנב. הצורך בבנייה מחדש ובשיקום הוא עצום. במהלך השבוע שעבר אירח מרכז נטר, שנמצא במקווה ישראל, פורום מיוחד עם הנהלת קרן ReGrow Israel המתמקדת בהבטחת עתידן של קהילות החקלאים שנהרסו במתקפה.
1 צפייה בגלריה
מדינה בהתנדבות
מדינה בהתנדבות
שיתוף פעולה חדש
(צילום: מרכז נטר)
הקרן הינה יוזמה של העמותה הישראלית הוותיקה VIP- Volcani International Partnerships ונבנתה על ידי חקלאי הקיבוצים והמושבים ומומחים חקלאיים מובילים בשותפות עם "משקי הנגב".
מטרת הקרן והפורום היא להשיב לשגשוג את קהילות החקלאות בנגב המערבי, התורמות משמעותית לביטחון התזונתי ולצמיחה הכלכלית של ישראל, להטמיע חידושים ופיתוחים, אשר יחד עם הניסיון המצטבר של החקלאים בארץ, מצליחים לחסוך במים, להתגבר על מזיקים, לייעל ולהוזיל את תהליך הגידול.