עוד מקרה של אלימות קשה בכבישים: אדם נעצר לאחר שתקף על פי החשד נהג במחסום חוצה שומרון במהלך סוף השבוע. הסיבה לתקיפה אינה ברורה בשלב זה. צפו בתיעוד:
חשוד נעצר לאחר שתקף נהג רכב במחסום חוצה שומרון
(צילום: דוברות המשטרה)

במהלך סוף השבוע התקבל דיווח במשטרה על נהג של רכב הסעות שהותקף בידי חשוד, בזמן שעמד עם רכבו במחסום חוצה שומרון. כוחות משטרה הגיעו למקום וגבו את עדותו של הנהג. מחקירה ראשונית עלה כי החשוד, מסיבה שאינה ברורה, עצר את רכבו וירד בצורה מאיימת. החשוד הרים אבן והשליך אותה לעבר השמשה הקדמית של רכבו של המתלונן. לאחר מכן הוא המשיך והתקרב לעבר הרכב, הרים בשנית את האבן והשליך אותה בחוזקה לעבר חלון נהג הרכב מה שגרם לניפוץ השמשה.
מאבטח במחסום שהבחין במתרחש הרחיק את החשוד, שעלה לרכבו ונמלט מהמקום טרם הגעת הכוחות. מהמשטרה נמסר כי עם קבלת התלונה נפתחה חקירה והחל תהליך של איסוף ממצאים, והבוקר (יום א') החשוד אותר על ידי המשטרה ונעצר לחקירה. בשלב זה לא ברורה סיבת התקיפה ונסיבות האירוע נמצאות בבירור.
במשטרה הדגישו כי בהנחיית מפכ״ל המשטרה הוקם פורום חשיבה לטיפול וצמצום האלימות בכבישים בראשות ר׳ את״ן ניצב יהודה בן עטר. הפורום כולל קציני משטרה בכירים ונציגים מהפרקליטות, מהרלב״ד, מעמותת אור ירוק ומהאקדמיה.