פעוטה כבת שנה וחצי נפצעה באורח בינוני לאחר שכלב נשך אותה בנתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא.